Puha, sikke en omgang. . .
Skulle have min mens i onsdags, men den kom ikke, så jeg krydsende fingre og tog en test. Den var negativt.Jeg begyndte at mærke sådan en muren i mit underliv og synes faktisk, at min krop prøvede, at fortælle mig, at jeg var gravid.
Jeg fik også en smule kvalme, så da vi kom til fredag og min mens stadig ikke var kommet testede jeg igen - er ikke så god til at vente :-)
Stadig negativ, talte med min læge, som sagde, at der var forskel på, hvor hurtigt at man producerede HGC hormonerne, så jeg skulle komme op til ham på onsdag og blive testet der.
Jeg glædede mig og jeg troede virkelig på det, min hjerne gik i selvsving og jeg fik tænkt en million tanker, lige fra, hvornår jeg ville ha' termin til hvordan vi skulle sige det til vores forældre.
Vi havde så mine forældre på besøg hele weekenden, så jeg prøvede på, ikke at tænke for meget over en evt. graviditet, men fårk, det var svært.
Søndag morgen vågnede jeg op og jeg var slet ikke i tvivl, menstruationen havde gjort sit comeback
Det har været et par hårde dage, jeg troede ærligt, at jeg var gravid og er ked af, at jeg ikke kan stole på de signaler min krop sender mig 
Jeg ved, at der er andre, der har prøvet det her end mig, det kan jeg læse mig til.. Men hvad gjorde i bagefter?
Jeg har taget mig en ordentlig tudetur og talt meget med kæresten om det.
Kom i til at stole på jeres krop?