royal copenhagen krus, 10 kr i imerco!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2012

Silas&Mille

banana3 skriver:

de ville jeg med glæde ha gjort, men jeg nåede desværre kun at få et selv.. æææv..

Men synes egentligt det er underligt det ikke er alle butikker.

Hvorfor er det kun nogle kunder der skal have muligheden for sådan et fedt tilbud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

banana3

Silas&Mille skriver:

nøj så er det godt nok gået stærkt 

nedtur

de havde kun fyldt et bord, nu ærger det mig helt vildt, at jeg ikke stod der en time før, jeg gik derhen til kl halv, og der stod der allerede mange. 

Anmeld

12. marts 2012

banana3

Silas&Mille skriver:

Men synes egentligt det er underligt det ikke er alle butikker.

Hvorfor er det kun nogle kunder der skal have muligheden for sådan et fedt tilbud?

jeg ved ikke om der er noget at gøre med hvor mange de har på lager, det bare pisse træls, jeg havde helt sat næsen op efter en masse.. 

Anmeld

12. marts 2012

VNB

Silas&Mille skriver:

De har også masser her i Skanderborg. 

Men prisen er 2 for 249,95 

præcis det samme som her. 

De lignede bare et stort  da jeg spurgte dem om de havde de krus til en 10´er... 

Anmeld

12. marts 2012

Silas&Mille

VNB skriver:

præcis det samme som her. 

De lignede bare et stort  da jeg spurgte dem om de havde de krus til en 10´er... 

det samme gjorde de her

hende jeg snakkede med sagde at det lød helt hen i vejret at nogen ville sælge dem til den pris 

Anmeld

12. marts 2012

banana3

Silas&Mille skriver:

det samme gjorde de her

hende jeg snakkede med sagde at det lød helt hen i vejret at nogen ville sælge dem til den pris 

ej hvor mærkeligt, jeg nåede at få et til en 10´er.. det var nu ikke min mening at i skulle ud og "spørge dumt" sorry piger.. men her blev der altså solgt nogle til en 10´er. det galt også nogle kander med de der børnetegninger på, kan ikke lige huske hvad de hedder.. 

Anmeld

12. marts 2012

Silas&Mille

banana3 skriver:

ej hvor mærkeligt, jeg nåede at få et til en 10´er.. det var nu ikke min mening at i skulle ud og "spørge dumt" sorry piger.. men her blev der altså solgt nogle til en 10´er. det galt også nogle kander med de der børnetegninger på, kan ikke lige huske hvad de hedder.. 

Hehe... det gør såmænd ikke noget.

tænk nu hvis vi havde været lige så heldige som dig og bare få et krus

Anmeld

12. marts 2012

VNB

banana3 skriver:

det gør da ingenting

Du kunne jo ikke vide at det ikke galt alle steder... og jeg fik mig da et godt grin sammen med den rare ekspedient 

Anmeld

16. marts 2012

Silas&Mille

banana3 skriver:

så er jeg ved at gøre mig klar til at komme i imerco. De har virkelig gode tilbud, bla. et helt bord med royal copenhagen krus i mange farver, til en 10´er. jeg tror nok lige jeg skal ned og stå i kø 

Hej igen.

Bare af ren nysgerrighed. Hvilken butik var det du var i?

Anmeld

16. marts 2012

Savannah

Min Imerco havde desværre ikke nogen, tjekkede da lige med dem, ekspedienten var næsten forarget da jeg spurgte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.