Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så er jeg ved at gøre mig klar til at komme i imerco. De har virkelig gode tilbud, bla. et helt bord med royal copenhagen krus i mange farver, til en 10´er. jeg tror nok lige jeg skal ned og stå i kø
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
banana3 skriver: så er jeg ved at gøre mig klar til at komme i imerco. De har virkelig gode tilbud, bla. et helt bord med royal copenhagen krus i mange farver, til en 10´er. jeg tror nok lige jeg skal ned og stå i kø
51002100_royal_copenhagen_contrast_krus_master.jpg
hvornår har de det? er det fra idag?
--BabyMus-- skriver: hvornår har de det? er det fra idag?
i dag ja, de har fyldt et bord, så tænker det kun er dem der star på bordet, og når de er væk, er det til normal tilbudspris
banana3 skriver: i dag ja, de har fyldt et bord, så tænker det kun er dem der star på bordet, og når de er væk, er det til normal tilbudspris
jamen så bliver man jo næsten nødt til at gå en tur derind ;-)
--BabyMus-- skriver: jamen så bliver man jo næsten nødt til at gå en tur derind ;-)
lige præcis
What, hvordan kan der være sådan en peisforskel fra før til nu ??!
Hold da op, håber de har nogen i eftermiddag.
De er vel af porcelæn ikk ?
gælder det alle imerco butikker?
hvor har du set at de har dem til en 10'er?
Silas&Mille skriver: hvor har du set at de har dem til en 10'er?
i fredags var jeg inde i deres butik, og der var de ved at sætte krusene op, og hænge skilte op, hprøvede om jeg kunne finde dem på imercos hjemmeside, men uden held.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128