Gravid igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2012

JannieJ

Tauf skriver:

Jeg har selv prøvet at teste positiv 7 uger efter en Sa .. Så krydser finger for den god nok:-):-)

Skønt at høre så kan der være en chance

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

JannieJ

Så har jeg snakket med lægen, desværre var min egen læge på ferie og snakkede derfor med en anden, men han ville ikk have mig til nermere undersøgelse, men mente at det skulle være rigtig nok, og at jeg bare skulle se tiden an.

Tror sku jeg ringer der op i næste uge og snakker med min egen læge, han er mere forstående!

Anmeld

12. marts 2012

Tona

JannieJ skriver:

Hej igen alle sammen

Jeg ville lige høre om i mener at jeg skal regne med de g.test jeg har taget her lørdag og i dag mandag, de siger klart positiv, men jeg havde en SA for ca. 6 uger siden og har ikk blødt siden.

Mener i at der er mulighed for at jeg kan være gravid igen?

Der er en god chance for at det er en ny graviditet der gør testen positiv når der alligevel er gået 6 uger  

Det kan god også godt være rester af hcg i blodet fra den gamle graviditet.

Du bør nok kontakte lægen og bede om at få taget blodprøve over nogle dage så de kan følge det og se om det stiger

Anmeld

12. marts 2012

Tona

JannieJ skriver:

Så har jeg snakket med lægen, desværre var min egen læge på ferie og snakkede derfor med en anden, men han ville ikk have mig til nermere undersøgelse, men mente at det skulle være rigtig nok, og at jeg bare skulle se tiden an.

Tror sku jeg ringer der op i næste uge og snakker med min egen læge, han er mere forstående!

Lyder som en god ide at tale med din egne læge. Håber, at han er bedre og at du får det svar du ønsker

Anmeld

12. marts 2012

l.kjoeller

Tror godt du kan være gravid. Men sagde lægerne ikk du skulle vente en cyklus for at slimhinden ku nå at hele og der ikke er forøget risiko for sa. Fik jeg at vide. Skal lig skynde mig at sige jeg tror det noget de sir for en sikkerhedsskyld, du ved better safe than sorry. Pøj pøj

Anmeld

12. marts 2012

JannieJ

l.kjoeller skriver:

Tror godt du kan være gravid. Men sagde lægerne ikk du skulle vente en cyklus for at slimhinden ku nå at hele og der ikke er forøget risiko for sa. Fik jeg at vide. Skal lig skynde mig at sige jeg tror det noget de sir for en sikkerhedsskyld, du ved better safe than sorry. Pøj pøj

Var jo i scanning da jeg havde mistet og fik en god samtale med de to kvindlige læger der var der og de sagde at man ikk behøvede at vente, men at man skulle vente til man selv var psysisk klar, men min egen læge vil helst at man får sin mens en gang inden man bliver gravid igen men det er kun få at kunne beregne cyklus nemmere

På sygehuset siger de at så snart det hele er kommet ud og af sig selv, skal man self. vente med at have samlege til man ikk bløder mere ellers var der ingen grund til at vente.

Ja ringer til min egen læge på mandag han vil helt sikkert have mig op til nærmer undersøgelse

Men jeg krydser virkelig

Anmeld

12. marts 2012

Valle81

Hej,

Du kan sagtens være gravid.

I forsommeren 2009 havde jeg en sa, jeg nåede ikke at få min mens igen, stod i stedet med en positiv test, som blev til en skøn Anton:0)

Anmeld

12. marts 2012

l.kjoeller

JannieJ skriver:

Eono

Var jo i scanning da jeg havde mistet og fik en god samtale med de to kvindlige læger der var der og de sagde at man ikk behøvede at vente, men at man skulle vente til man selv var psysisk klar, men min egen læge vil helst at man får sin mens en gang inden man bliver gravid igen men det er kun få at kunne beregne cyklus nemmere

På sygehuset siger de at så snart det hele er kommet ud og af sig selv, skal man self. vente med at have samlege til man ikk bløder mere ellers var der ingen grund til at vente.

Ja ringer til min egen læge på mandag han vil helt sikkert have mig op til nærmer undersøgelse

Men jeg krydser virkelig

Er nok bar forskelligt hvad man får at vide så. Håber det bedste. Ku være så godt med en ny graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.