Gravid igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

JannieJ

Hej igen alle sammen

Jeg ville lige høre om i mener at jeg skal regne med de g.test jeg har taget her lørdag og i dag mandag, de siger klart positiv, men jeg havde en SA for ca. 6 uger siden og har ikk blødt siden.

Mener i at der er mulighed for at jeg kan være gravid igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

th

JannieJ skriver:

Hej igen alle sammen

Jeg ville lige høre om i mener at jeg skal regne med de g.test jeg har taget her lørdag og i dag mandag, de siger klart positiv, men jeg havde en SA for ca. 6 uger siden og har ikk blødt siden.

jep, men svigerinde mistede i uge 8, og stod med en positiv test 5 uger efter.

håber det også gælder dig.

Anmeld

12. marts 2012

ekebiv

JannieJ skriver:

Hej igen alle sammen

Har hørt om nogle der er så heldige. Men det kan også sagtens være "rester" af hcg fra din sidste graviditet. Jeg havde en MA i starten af december og kunne stadig teste svagt positivt sidst i februar. Jeg tvang til sidst min læge til blodprøver for at se om tallet faldt eller steg.

Anmeld

12. marts 2012

JannieJ

th skriver:

jep, men svigerinde mistede i uge 8, og stod med en positiv test 5 uger efter.

håber det også gælder dig.

Lyder skønt, jeg har godt nok os læst om det før, jeg har jo os haft lidt morgen kvalme og ømme bryster, så jeg håber da virkelig det er det

Anmeld

12. marts 2012

JannieJ

ekebiv skriver:

Har hørt om nogle der er så heldige. Men det kan også sagtens være "rester" af hcg fra din sidste graviditet. Jeg havde en MA i starten af december og kunne stadig teste svagt positivt sidst i februar. Jeg tvang til sidst min læge til blodprøver for at se om tallet faldt eller steg.

Det kan sagtens være reter, men kan jeg bare neppe tro når testen er så klart positiv, for hcg tallet skulle jo gerne falde mere og mere og der ved vil testen blive mindre og mindre tydlig, men der er to fine røde strejer?

Anmeld

12. marts 2012

th

JannieJ skriver:

Lyder skønt, jeg har godt nok os læst om det før, jeg har jo os haft lidt morgen kvalme og ømme bryster, så jeg håber da virkelig det er det

ville kontakte lægen og bede om en blodprøve

Anmeld

12. marts 2012

JannieJ

th skriver:

ville kontakte lægen og bede om en blodprøve

Ja jeg skal os ringe til ham her kl 9 så venter bare på at tiden går

Anmeld

12. marts 2012

th

JannieJ skriver:

Ja jeg skal os ringe til ham her kl 9 så venter bare på at tiden går

tik tak tik tak bliv nu kl. 9.... skriver du en update

Anmeld

12. marts 2012

MyLove E

JannieJ skriver:

Hej igen alle sammen

Jeg har selv prøvet at teste positiv 7 uger efter en Sa .. Så krydser finger for den god nok:-):-)

Anmeld

12. marts 2012

JannieJ

tik tak tik tak bliv nu kl. 9.... skriver du en update

Ja det gør jeg helt sikkert

krydser virkelig  for at det er rigtigt, efter 2 SA vil man gerne prøve hvordan det er at have held med sig i sin graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.