Fra planlagt graviditet til gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

Kay

11 måneder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

hoejlund

Profilbillede for hoejlund

Det tog 11 mdr, og jeg brugte ikke æl-test..

Anmeld

14. marts 2012

TrineMine86

Anonym skriver:

Hvor Lang tid gik der før i blev gravide efter stop på p-piller? brugte i æl-test Eller bare sex ofte

jeg smed p-pillerne i august 2008 og stod først med en positiv test i januar 2011, så næsten 2½ år..

vi brugte ikke æl test..

Anmeld

14. marts 2012

MelikkazMoar

Zafir skriver:

Det var da mega underligt, at du ikke fik mens i 8 mrd HVad sagde lægen til det? Er det normalt, når man smider p-pillerne?

enlig troede de ikke på mig..

for da de jo så skulle regne termins dato, burde jeg jo føde efter en måned

så de troede ikke på det var helst sandt.. men det er åbenbarn 'normalt' for min krop..

Anmeld

15. marts 2012

Vinker

første gang tog det 3 mdr og denne gang 8 mdr. Jeg har en gang prøvet at bruge de der æl-teste......

grunden til jeg tror det tog 8 mdr denne gang er fordi jeg tænkte alt alt for meget på at jeg bare ønskede at blive gravid. Jeg stressede simpelthen kroppen, men så i dec. havde jeg rigtig meget andet at tænke på og lagde projekt baby lidt væk, og vupti så var den der.....

kh Rikke, 14+3

Anmeld

15. marts 2012

Nadja+Baby+2012

Her gik der 2,5 år... Det første år - 1,5 år var det med den der: Sker det, så sker det.

Efter det begyndte vi at tænke at det var da underligt at intet var sket og her prøvede vi mere intenst.

Vi brugte ÆL teste, og blev undersøgt om vi fejlede noget - men alt var som det skulle være.

Siden nov-dec 2011 var jeg sikker på at vi bare ikke kunne blive gravide og undersøgte op livet løs omkring fertilitetsbehandling. Den 16 Januar 2012 står jeg med en positiv test og skal til NF i dag.. Så vores lille nytårsknald virkede  

Tror virkelig at det var fordi at jeg ikke tænkte så meget over det - jeg tænkte jo at vi kan jo ikke alligevel, så hvorfor i alverden skulle det virke denne gang...

Anmeld

15. marts 2012

chas12

Her lykkedes det i 2. forsøg efter jeg havde smidt p-pillerne efter 8 år ca.

Anmeld

15. marts 2012

Maja88

6 måneder og sexede bare når vi havde lyst

Anmeld

15. marts 2012

Sitrani

Jeg stoppede på p-piller 1. august og stod med en positiv test i midsten af oktober, så har trykket 2 måneder

Vi dyrkede sex tit, og regelmæssigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.