Fra planlagt graviditet til gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2012

Ma-lu

Smed p-pillerne og der gik 9 mdr efter alm sex og ingen test .. 

- det skete når det skete  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

JJH

Jeg har stemt blankt, da vi stoppede med p piller i feb. og undgik ÆL indtil aug. forsøgte første gang i aug med ÆL-test og blev gravid der.

Anmeld

12. marts 2012

lio

Vi gjorde det som vi lystede til det, synes æl-test er noget så uromatisk så det benyttede vi os ikke af, da jeg synes det skal være lysten der trækker det.

Anmeld

12. marts 2012

Frk.S

Her gik der 3 mdr. fra jeg tog den sidste p-pille til jeg var gravid.

Den første cyklus prøvede jeg med ÆL-test - mest for bare at se om der var ordentligt gang i systemet. Det var der, og det var regelmæssigt med det samme.

Den cyklus hvor jeg blev gravid brugte jeg ikke ÆL-test, og tænkte ikke så meget over projektet - vi dyrkede bare sex når lysten var der.

Anmeld

12. marts 2012

Silas&Mille

Der gik 2 år og 3 måneder før vi stod med en positiv test. 

Vi brugte ikke æl test.

Anden gang prøvede vi slet ikke Jeg havde bare ikke nået at få p-piller igen, så vi 'tog chancen' og er nu forældre til to dejlige børn med 13 måneder imellem

Anmeld

12. marts 2012

frk-stoltze

10-11 måneder, men det ente i en SA, blev så gravid 2 måneder efter og er Idag 19+0 :-) 

Vi bruge ÆL test og g-test efter 6 måneder tror jeg

Anmeld

12. marts 2012

L&V

Har stemt blankt. Det var i første forsøg

Anmeld

12. marts 2012

chael

1. Gang alle 3 gange

*C

Anmeld

12. marts 2012

vitapigen

Det tog os 8 mdr. Da der var gået 7 mdr startede vi på æl teste og blev derefter gravid i første hug

Anmeld

12. marts 2012

Frk-Lotusblomst

1. gang blev jeg gravid i 2. cyklus efter p-pillestop. Der sexede vi når vi havde lyst.. Det endte desværre i en MA..
I 3. cyklus efter ma'en var jeg gravid igen. Her sexede vi hverdag omkring (før, under, efter) æl. Vi brugte her æl test. Ikke ifølge med planlægningen af baby, men fordi jeg ville finde ud af min krop. - aborten gjorde at jeg fik en noget længere syklus, så den måned prøvede vi at finde ud af hvor min æl var blevet af! Den ente så desværre i endnu en MA. VI håber, når vi starter projekt baby igen, at det går lige så hurtig som de to sidste gange. <3

Held og lykke med det.

p.s., jeg har stemt blankt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.