Pauuse, Poul!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2009

heaven

someone please fill me in???

jannie - der ikke aner hvad du snakker om!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2009

Mikkelmusen

Ja jeg fatter heller intet....

Anmeld

31. marts 2009

Rasmine

Jeg kan godt forstå I er forvirrede.
Reglerne for konkurrencen var åbenbart ikke skåret ud i pap, der stod IKKE nogen steder at man kun har én stemme pr. IP nummer.
(man skulle jo tro det var noget man bare vidste, det var det åbenbart ikke)

Anyway, har skrevet lidt med Henrik...

Og nej, det er ikke fordi jeg vil lave en Twin, ville jeg det, havde jeg bedt om at få slettet profilen.
Men jeg går mere eller mindre i dvale det næste stykke tid pga. eksamen, bacheloropgave, hussalg, jobsøgning, stress....

Jeg kommer sgu til at savne al det mundlort I fyrer af herinde, men lige nu er jeg bare mere eller mindre hjernedød.
(Og nej Tynen, den behøver du ikke kommentere på)

Anmeld

31. marts 2009

Loggidut

DO BAJKÅN!

hvad sner der?

jeg fatter ikke en dyt, det jeg synes er mest snyd er at jeg alt for sent har opdaget den her konkurence!

Det er så bare lige min egen fejl...

jeg kunne nu nok havde gættet den med IPén, men fatter da ellers ikke hvordan det kan være snyd, ja jeg er nordjyde, træt og dum...så prøv lige at forklar dig for tumper som mig?

Kunstpauser fordi man er stresset er sgu okay, men så meget tid kræver vi da vist heller ikke...gør vi?

Anmeld

31. marts 2009

Rasmine

Loggidut skriver:

DO BAJKÅN!

hvad sner der?

jeg fatter ikke en dyt, det jeg synes er mest snyd er at jeg alt for sent har opdaget den her konkurence!

Det er så bare lige min egen fejl...

jeg kunne nu nok havde gættet den med IPén, men fatter da ellers ikke hvordan det kan være snyd, ja jeg er nordjyde, træt og dum...så prøv lige at forklar dig for tumper som mig?

Kunstpauser fordi man er stresset er sgu okay, men så meget tid kræver vi da vist heller ikke...gør vi?

PB

Anmeld

31. marts 2009

Mikkelmusen

Er der en der forstår det hele som kan forklare mig det i PB, så er i søde?
Jeg er vist lidt dum idag!

Anmeld

31. marts 2009

heaven

ej mette - hvad foregår der da?? Du har da vundet 1. præmie??

Jannie

Anmeld

31. marts 2009

BellaT

Mebach skriver:

Jeg kan godt forstå I er forvirrede.
Reglerne for konkurrencen var åbenbart ikke skåret ud i pap, der stod IKKE nogen steder at man kun har én stemme pr. IP nummer.
(man skulle jo tro det var noget man bare vidste, det var det åbenbart ikke)

Anyway, har skrevet lidt med Henrik...

Og nej, det er ikke fordi jeg vil lave en Twin, ville jeg det, havde jeg bedt om at få slettet profilen.
Men jeg går mere eller mindre i dvale det næste stykke tid pga. eksamen, bacheloropgave, hussalg, jobsøgning, stress....

Jeg kommer sgu til at savne al det mundlort I fyrer af herinde, men lige nu er jeg bare mere eller mindre hjernedød.
(Og nej Tynen, den behøver du ikke kommentere på)

Ha Ha Ha! Ej altså, det er altså lidt morsomt at nogen gør sådan noget. Det skulle jeg da lige have vidst... Hæ Hæ.
Men jeg vandt også noget. Jubiiiii! Baby.dk gear. Sådan!
Tillykke med 1. pladsen, Bacon!

Anmeld

31. marts 2009

Tikki

Jeg fatter simpelthen slet ikke denne her tråd...det må være noget internt..eller?

Anmeld

31. marts 2009

Kaufie

Kan jeg også få en forklaring på pb?????

Mette nysgerrig og tom i hovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.