Se min kjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. marts 2009

Plysbjørnen

og prøv at forestille jer at den er i en cremefarvet/råhvid nuance... Den skal min moster og jeg til at sy til mig... Den bliver selvfølgelig lidt modificeret pga min figur, eller mangel på samme, men det er den der skal lægge mønster til...

Betina
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2009

Rasmine

Skal den være ligeså lang?

Anmeld

30. marts 2009

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Skal den være ligeså lang?

ja det var planen... det midterste bærestykke bliver fjernet, nederdelen rykket op og forlænget med de cm bærestykket er...

Anmeld

30. marts 2009

Rasmine

Trold skriver:

ja det var planen... det midterste bærestykke bliver fjernet, nederdelen rykket op og forlænget med de cm bærestykket er...

Pas nu på den ikke bliver for lang?
Du er jo ikke så høj, er du ?
Jeg er jo heller ikke ret høj, og man kommer hurtigt til at se ud som om man svømmer i den, hvis den er for lang.

Jeg tror jeg ville lave den kort til knæet, og så tage et par leggins på.

Anmeld

30. marts 2009

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Pas nu på den ikke bliver for lang?
Du er jo ikke så høj, er du ?
Jeg er jo heller ikke ret høj, og man kommer hurtigt til at se ud som om man svømmer i den, hvis den er for lang.

Jeg tror jeg ville lave den kort til knæet, og så tage et par leggins på.

jeg er 160 cm.

Det kan jeg godt se, jeg synes bare ikke en lårkort passer til et bryllup, så kunne jeg lige så godt finde en spaser dragt og tage på... synes lidt at hvis det skal være en kjole så skal den være lang...

Anmeld

30. marts 2009

Anja

Jeg synes den er rigtig sød

Anmeld

30. marts 2009

Kaufie

Jeg synes den ser rigtig fin ud - men hvorfor droppe bærestykket??

I øvrigt kan et par høje sko give de få cm, der gør hele forskellen. Så jeg ville finde skoene før I klipper af i længden. - og jeg ville også vælge lang kjole sådan en dag.

Mette , også 160 og ikke god til de høje sko - men de findes i versioner, der er til at gå i....

Anmeld

30. marts 2009

Plysbjørnen

jeg skal have nogen sko med en hæl på max 2-2½ cm jeg kan ikke gå i høje hæle...

grunden til vi dropper bærestykket er at jeg stadigvæk ligner en der er højgravid, så tyk er jeg...

Her er et billed min kæreste tog for en uges tid siden... Og vægten står stort set stille... Moster sagde at hun ville vente med at klippe af og lægge op til inden for de sidste 14 dage før bylluppet...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. marts 2009

Nadi

Den er bare super fin! Du skal nok blive super smuk og dig der kommer med kjolen og ikke kjolen der kommer med dig. Vi små kan også bære lange kjoler uden at forsvinde i dem

Glæder mig til at se den færdige kreation!

Anmeld

30. marts 2009

Plysbjørnen

Nadi skriver:

Den er bare super fin! Du skal nok blive super smuk og dig der kommer med kjolen og ikke kjolen der kommer med dig. Vi små kan også bære lange kjoler uden at forsvinde i dem

Glæder mig til at se den færdige kreation!

I skal nok få lov til at se den færdig... om ikke andet så i hvert fald billederne fra brylluppet...

ih hvor jeg altså glæder mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.