Termin idag, vestøvsstorm ønskes :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2012

Chalala85

Sujan skriver:

ihhhhh hvor er jeg spændt (nok ikke så meget som dig selv)

Sender endnu en omgang vestøv...

glæder mig så meget til at høre om fødslen og din dejlige prins... Så spændende.

Smiler.. hvor er du sød Glæder mig til at fortælle den og så kan jeg jo gå og vente på din bagefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Sujan

Chalala85 skriver:

Smiler.. hvor er du sød Glæder mig til at fortælle den og så kan jeg jo gå og vente på din bagefter

Jep!!!!

Tror også bare jeg er spændt fordi det er endnu et tegn på at min egen fødsel er lige på trapperne.... hvor blev tiden af???

Så følger dig spændt. Ønsker dig så meget Held og lykke med den kommende fødsel. er sikker på du klare det flot.

Anmeld

12. marts 2012

Chalala85

Sujan skriver:

Jep!!!!

Tror også bare jeg er spændt fordi det er endnu et tegn på at min egen fødsel er lige på trapperne.... hvor blev tiden af???

Så følger dig spændt. Ønsker dig så meget Held og lykke med den kommende fødsel. er sikker på du klare det flot.

smiler... det er meget sjovt når man har fulgtes ad og så inden man ved af det så er fødslerne lige på trapperne

Tak Jeg håber også det kommer til at gå rigtig godt og håber bestemt også din bare er som den skal være

Anmeld

12. marts 2012

Vidunderligeunger

Chalala85 skriver:

hihi sjovt, min jm har også vagt imorgen så hun håbede at se mig der eller i weekenden hvor hun også havde vagt

Ca. 3700g stor han nu

fedt fedt fedt håber vi kan opdatere med en fødsel begge to inden for de næste par dage.. 

Anmeld

12. marts 2012

Muffin_girl

Chalala85 skriver:

Så nåede jeg den dag vi har set frem til så læææænge, 11/3-2012, dagen hvor vi jo naivt nok regnede enten at være forældre eller blive det hehe

Meeen som de fleste andre, er det ikke sket... har dog små 6½ time tilbage at løbe fødslen igang på haha

Nåh men damer, hvis i vil finde jeres lækreste vestøv frem og puste en sjat afsted til mig, så vil jeg blive sååååå glad - Hvis det altså virker

Håber i har en dejlig søndag

Anmeld

12. marts 2012

Chalala85

MAJ*MOR skriver:

fedt fedt fedt håber vi kan opdatere med en fødsel begge to inden for de næste par dage.. 

Ja det ville være helt fantastisk

Anmeld

12. marts 2012

Chalala85

AalborgPigen skriver:

Takker

Anmeld

12. marts 2012

Mira0911

Chalala85 skriver:

Så nåede jeg den dag vi har set frem til så læææænge, 11/3-2012, dagen hvor vi jo naivt nok regnede enten at være forældre eller blive det hehe

Meeen som de fleste andre, er det ikke sket... har dog små 6½ time tilbage at løbe fødslen igang på haha

Nåh men damer, hvis i vil finde jeres lækreste vestøv frem og puste en sjat afsted til mig, så vil jeg blive sååååå glad - Hvis det altså virker

Håber i har en dejlig søndag

Sender spandevis af vestøv din retning.... 

*Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuust*

Anmeld

12. marts 2012

Chalala85

Mira0911 skriver:

Sender spandevis af vestøv din retning.... 

*Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuust*

Tak smukke

Anmeld

12. marts 2012

Nadia&Daniel

Chalala85 skriver:

Tak smukke

Ihh hvor jeg glæder mig til en update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.