Termin idag, vestøvsstorm ønskes :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.592 visninger
52 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

Chalala85

Så nåede jeg den dag vi har set frem til så læææænge, 11/3-2012, dagen hvor vi jo naivt nok regnede enten at være forældre eller blive det hehe

Meeen som de fleste andre, er det ikke sket... har dog små 6½ time tilbage at løbe fødslen igang på haha

Nåh men damer, hvis i vil finde jeres lækreste vestøv frem og puste en sjat afsted til mig, så vil jeg blive sååååå glad - Hvis det altså virker

Håber i har en dejlig søndag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

FrkZier

Chalala85 skriver:

Så nåede jeg den dag vi har set frem til så læææænge, 11/3-2012, dagen hvor vi jo naivt nok regnede enten at være forældre eller blive det hehe

Meeen som de fleste andre, er det ikke sket... har dog små 6½ time tilbage at løbe fødslen igang på haha

Nåh men damer, hvis i vil finde jeres lækreste vestøv frem og puste en sjat afsted til mig, så vil jeg blive sååååå glad - Hvis det altså virker

jeg puuuuuuuuuuuuuuster alt hvad jeg kan!!

Anmeld

11. marts 2012

chael

Til lykke med termins dagen.

Syntes den har været magisk og fantastisk at ramme, men når det så er sagt, så vil man også gerne have det overstået NU!!!!

Puster en masse vestøv din vej

*Camilla

Anmeld

11. marts 2012

Chalala85

FrkZier skriver:

jeg puuuuuuuuuuuuuuster alt hvad jeg kan!!

Taaaak håber sådan det virker

Anmeld

11. marts 2012

Chalala85

chael skriver:

Til lykke med termins dagen.

Syntes den har været magisk og fantastisk at ramme, men når det så er sagt, så vil man også gerne have det overstået NU!!!!

Puster en masse vestøv din vej

*Camilla

Åhh jeg er så enig, en magisk dag som gerne må afsluttes med synes af ens bebs... hihi

Anmeld

11. marts 2012

Sujan

Ih hvor tiden flyver..

Har i dag 14 dage til termin:-) synes ikke det er så længe siden vi begge fandt ud af vi var gravide og nu står vi snart med vores små mirakler i armene:-)

Puster en masse vestøv i din retning. Håber det hjælper.

Anmeld

11. marts 2012

Chalala85

Sujan skriver:

Ih hvor tiden flyver..

Har i dag 14 dage til termin:-) synes ikke det er så længe siden vi begge fandt ud af vi var gravide og nu står vi snart med vores små mirakler i armene:-)

Puster en masse vestøv i din retning. Håber det hjælper.

Tak søde Jaaa tiden er bare gået sååå stærkt

Anmeld

11. marts 2012

lilledittemor

Chalala85 skriver:

Åh jeg har tænkt meget på dig

håber at han snart kommer ud!

Anmeld

11. marts 2012

Giraffen

Chalala85 skriver:

Du får lige en masse vestøv herfra  spændende altså! 

Anmeld

11. marts 2012

Chalala85

Giraffen skriver:

Du får lige en masse vestøv herfra  spændende altså! 

Tak smukke... jeg tager imod med hånd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.