hjæææææææælp hurtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Det er det sådan set også. Ligamentssmerter kommer fra ligamenterne som er ledbåndende, det kan virkelig gøre ondt, Men er ikke farligt. Hjælper at man feks ikke rejser sig for hurtigt og passer på der hvor man kan mærke jagene kommer, jeg kan selv mærke dem meget ved lidt for hurtige bevægelser, støvsugning, hvis jeg har siddet i en dårlig stilling. Bliver det for slemt kan du få henvisning gennem lægen til en fys

TUsind tusind tak for svar .

Vidste ikke man kunne gøre noget ved sådan smerter . Troede bare de kom og gik som de havde lyst til .
Skal da os lige love for jeg er blevet godt ramt nu her i uge 7 kvalmen er desværre kommet og nu de her smerter os .

Men bedst af alt der kommer et mirakel ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Kløver

Anonym skriver:

TUsind tusind tak for svar .

Vidste ikke man kunne gøre noget ved sådan smerter . Troede bare de kom og gik som de havde lyst til .
Skal da os lige love for jeg er blevet godt ramt nu her i uge 7 kvalmen er desværre kommet og nu de her smerter os .

Men bedst af alt der kommer et mirakel ud af det

Helt sikkert. En tur i svømmehallens varmtvandsbassin er også godt, skulle selv i sidste graviditet ha været på hold men nåede det aldrig, pga ventelister, så opgav på forhånd denne gang, da de var så lange jeg ikke kunne nå at få plads alligevel

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Helt sikkert. En tur i svømmehallens varmtvandsbassin er også godt, skulle selv i sidste graviditet ha været på hold men nåede det aldrig, pga ventelister, så opgav på forhånd denne gang, da de var så lange jeg ikke kunne nå at få plads alligevel

OKAy . Tak vidste jeg slet ikke . Men skal klart prøves .

Anmeld

11. marts 2012

Kløver

Anonym skriver:

HHÅHÅbHÅbeHÅbHÅHHHåHåbHåbeHåber

OKAy . Tak vidste jeg slet ikke . Men skal klart prøves .

Håber det hjælper dig

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

TTaTak

Håber det hjælper dig

Tak . Håber jeg os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.