hjæææææææælp hurtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg har sådan en stiggen jag agtig smerte i min højre side i underlivet . Det er faktisk ret ubehageligt .

Nogen som ved hvad det kan være ??
Er 7+2 idag .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Rikke84

Det er sandsynligvis ligamentsmerter. Altså din livmoder  som udvider sig, det kommer i kortere perioder og forsvinder igen. Det kan føles som om der bliver stukket en kniv i dig.

Anmeld

11. marts 2012

SD

Anonym skriver:

Jeg har sådan en stiggen jag agtig smerte i min højre side i underlivet . Det er faktisk ret ubehageligt .

Nogen som ved hvad det kan være ??
Er 7+2 idag .

Jeb - det lyder bare som ligamentsmerter ro på

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

Rikke84 skriver:

LLiLigLigeDet er sandsynligvis ligamentsmerter. Altså din livmoder  som udvider sig, det kommer i kortere perioder og forsvinder igen. Det kan føles som om der bliver stukket en kniv i dig.

Lige præcis.
Det er da så ubehageligt . Har jeg aldrig oplevede før . Og har da et barn i forvejen .

Min første tænke var nemlig om det kunne være uden for livmoderen .

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

StineDegn skriver:

Jeb - det lyder bare som ligamentsmerter ro på

Okay .

Hold da helt ferie det er ubehageligt .
De må gerne forsvinde igen .
Tak for hurtig svar .

Anmeld

11. marts 2012

SD

Anonym skriver:

Okay .

Hold da helt ferie det er ubehageligt .
De må gerne forsvinde igen .
Tak for hurtig svar .

Prøv og vend det til noget positivt. De gør nas fordi din lille baby vokser. Det er jo egentlig bare fordi din krop er ved at udrette et mirakel

Men de kan gøre rigtig nas. Tænk over ikke at rejse og sætte dig for hurtigt - klem sammen forneden når du skal hoste og nyse. Pas på med at strækdig og vend dig forsigtigt i sengen  Men helt undgå dem kan du ikke

Anmeld

11. marts 2012

Rikke84

Hvis det er nogen trøst så synes jeg også at smerterne har gjort mere ondt i 2. og 3. graviditet.

Anmeld

11. marts 2012

Kløver

Anonym skriver:

Lige præcis.
Det er da så ubehageligt . Har jeg aldrig oplevede før . Og har da et barn i forvejen .

Min første tænke var nemlig om det kunne være uden for livmoderen .

Det er det sådan set også. Ligamentssmerter kommer fra ligamenterne som er ledbåndende, det kan virkelig gøre ondt, Men er ikke farligt. Hjælper at man feks ikke rejser sig for hurtigt og passer på der hvor man kan mærke jagene kommer, jeg kan selv mærke dem meget ved lidt for hurtige bevægelser, støvsugning, hvis jeg har siddet i en dårlig stilling. Bliver det for slemt kan du få henvisning gennem lægen til en fys

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

StineDegn skriver:

heltaåebesbestembestebestembestemt

Prøv og vend det til noget positivt. De gør nas fordi din lille baby vokser. Det er jo egentlig bare fordi din krop er ved at udrette et mirakel

Men de kan gøre rigtig nas. Tænk over ikke at rejse og sætte dig for hurtigt - klem sammen forneden når du skal hoste og nyse. Pas på med at strækdig og vend dig forsigtigt i sengen  Men helt undgå dem kan du ikke

Jamen helt bestemt . Er da virkelig os kun lykkelige for dem . Havde en ma for 3 måneder siden .

MEn tak for de gode råd dem vil jeg huske .

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

Rikke84 skriver:

Hvis det er nogen trøst så synes jeg også at smerterne har gjort mere ondt i 2. og 3. graviditet.

Ja det er da faktisk en lille trøst .
Så er jeg altså ingen kylling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.