hjælp til drenge babyudstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. marts 2012

FruHolm <3

benzon skriver:

det må du da meget gerne for det mangler vi os

Super , jeg tilføjer dig lige og så skriver jeg til dig mandag når jeg har fundet det frem  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

benzon

MinBabyOscar <3 skriver:

Super , jeg tilføjer dig lige og så skriver jeg til dig mandag når jeg har fundet det frem  

mange tak

Anmeld

18. marts 2012

benzon

Valle81 skriver:

Jeg har noget legetøj, et legetæppe og sådan lidt jeg vile sælge billiget, vi har skrevet sammen før, men jeg har ikke fået solgt ret meget af det endnu, så vi kan måske finde en god pris:0) får ige taget nogle billeder og lagt ind:0)

kan vi godt snakke om men kan ikke købe noget lige nu her og ´heller ikke i april mrd

Anmeld

18. marts 2012

Moar2011

benzon skriver:

hej vi er et ungt par som venter os en lille dreng den 19/7-2012. da vi ikke har så mange penge så håber jeg der er nogle som kan hjælpe os med nogle ting som i bare ville a med eller sælge til en billig pris.

vi bor i hvidbjerg 7790 thyholm så det skal helst være deromkring ellers har jeg en mor som bor på sjælland og hun ville meget gerne hente noget for mig omkring hvor hun bor 3630 jægerspris nordsjælland .

håber der er nogle som kan hjælpe os og påforhånd tak

Jeklicheer oindeholde med nået baby tøj til dreng og neutralt

Anmeld

18. marts 2012

FruHolm <3

benzon skriver:

mange tak

Så lidt  

Hjælper gerne hvor jeg kan  

Anmeld

18. marts 2012

rogerrasch

benzon skriver:

hej vi er et ungt par som venter os en lille dreng den 19/7-2012. da vi ikke har så mange penge så håber jeg der er nogle som kan hjælpe os med nogle ting som i bare ville a med eller sælge til en billig pris.

vi bor i hvidbjerg 7790 thyholm så det skal helst være deromkring ellers har jeg en mor som bor på sjælland og hun ville meget gerne hente noget for mig omkring hvor hun bor 3630 jægerspris nordsjælland .

håber der er nogle som kan hjælpe os og påforhånd tak

hej vi bor selv i jægerspris men har ikk noget pt. da vores dreng kun er 4 uger gammel men skriver lige så snart han vokser ud af det forskellige osv

Anmeld

18. marts 2012

tinasmor

benzon skriver:

kan vi godt snakke om men kan ikke købe noget lige nu her og ´heller ikke i april mrd

Hej, håber ikke mit spørgsmål virker uforskammet, det er ikke min menning. Men tænker lidt hvorfor du ikke venter med at post dit indlæg indtil maj hvis det først er der, du har råd til at købe noget? Det er jo alligevel et par måneder folk skal lægge det til side hvis du ikke kan købe nu?

Anmeld

20. marts 2012

benzon

rogerrasch skriver:

hej vi bor selv i jægerspris men har ikk noget pt. da vores dreng kun er 4 uger gammel men skriver lige så snart han vokser ud af det forskellige osv

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.