hjælp til drenge babyudstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.131 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

benzon

hej vi er et ungt par som venter os en lille dreng den 19/7-2012. da vi ikke har så mange penge så håber jeg der er nogle som kan hjælpe os med nogle ting som i bare ville a med eller sælge til en billig pris.

vi bor i hvidbjerg 7790 thyholm så det skal helst være deromkring ellers har jeg en mor som bor på sjælland og hun ville meget gerne hente noget for mig omkring hvor hun bor 3630 jægerspris nordsjælland .

håber der er nogle som kan hjælpe os og påforhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Mamalou

benzon skriver:

hej vi er et ungt par som venter os en lille dreng den 19/7-2012. da vi ikke har så mange penge så håber jeg der er nogle som kan hjælpe os med nogle ting som i bare ville a med eller sælge til en billig pris.

vi bor i hvidbjerg 7790 thyholm så det skal helst være deromkring ellers har jeg en mor som bor på sjælland og hun ville meget gerne hente noget for mig omkring hvor hun bor 3630 jægerspris nordsjælland .

Måske vil det hjælpe, hvis du kommer med en liste over de ting I mangler? 

Tillykke med graviditeten

Anmeld

13. marts 2012

benzon

Mamalou skriver:

Måske vil det hjælpe, hvis du kommer med en liste over de ting I mangler? 

Tillykke med graviditeten

ja det ville da hjælpe have helt glemt at skrive det vi mangler alt undtagen barnevogn så det er ikke så meget endnu

Anmeld

15. marts 2012

AndreasMor84

benzon skriver:

ja det ville da hjælpe have helt glemt at skrive det vi mangler alt undtagen barnevogn så det er ikke så meget endnu

Jeg har noget tøj i str 62 du kan få billigt. Har en bærepose fuld ca med alt muligt blandet - bodyer, overalls, trøjer, strømper osv. Tror der er ca 25 stk tøj. Hvis din mor kan hente det her på Sjælland(Søborg), kan du spare portoen og jeg tænker, at jeg bare gerne vil have 200 kr for posen?

Anmeld

15. marts 2012

benzon

AndreasMor84 skriver:

Jeg har noget tøj i str 62 du kan få billigt. Har en bærepose fuld ca med alt muligt blandet - bodyer, overalls, trøjer, strømper osv. Tror der er ca 25 stk tøj. Hvis din mor kan hente det her på Sjælland(Søborg), kan du spare portoen og jeg tænker, at jeg bare gerne vil have 200 kr for posen?

skal lige snakke med min mor om det også vender jeg lige tilbage. men hvor ligger søborg??

Anmeld

15. marts 2012

AndreasMor84

benzon skriver:

skal lige snakke med min mor om det også vender jeg lige tilbage. men hvor ligger søborg??

ved københavn

Anmeld

16. marts 2012

benzon

AndreasMor84 skriver:

ved københavn

det er jo lidt langt så springer fra eller siger nej tak

Anmeld

16. marts 2012

FruHolm <3

benzon skriver:

Jeg vil gerne kigge i gemmerne og se om jeg har noget tilbage fra min dreng  

Har ikke noget tøj tilbage , men mener jeg har lidt legetøj og bamser jeg lige kan finde frem  

Anmeld

17. marts 2012

benzon

MinBabyOscar <3 skriver:

Jeg vil gerne kigge i gemmerne og se om jeg har noget tilbage fra min dreng  

Har ikke noget tøj tilbage , men mener jeg har lidt legetøj og bamser jeg lige kan finde frem  

det må du da meget gerne for det mangler vi os

Anmeld

17. marts 2012

Valle81

Jeg har noget legetøj, et legetæppe og sådan lidt jeg vile sælge billiget, vi har skrevet sammen før, men jeg har ikke fået solgt ret meget af det endnu, så vi kan måske finde en god pris:0) får ige taget nogle billeder og lagt ind:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.