Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
benzon skriver: hej vi er et ungt par som venter os en lille dreng den 19/7-2012. da vi ikke har så mange penge så håber jeg der er nogle som kan hjælpe os med nogle ting som i bare ville a med eller sælge til en billig pris.vi bor i hvidbjerg 7790 thyholm så det skal helst være deromkring ellers har jeg en mor som bor på sjælland og hun ville meget gerne hente noget for mig omkring hvor hun bor 3630 jægerspris nordsjælland . håber der er nogle som kan hjælpe os og påforhånd tak
hej vi er et ungt par som venter os en lille dreng den 19/7-2012. da vi ikke har så mange penge så håber jeg der er nogle som kan hjælpe os med nogle ting som i bare ville a med eller sælge til en billig pris.vi bor i hvidbjerg 7790 thyholm så det skal helst være deromkring ellers har jeg en mor som bor på sjælland og hun ville meget gerne hente noget for mig omkring hvor hun bor 3630 jægerspris nordsjælland . håber der er nogle som kan hjælpe os og påforhånd tak
Måske vil det hjælpe, hvis du kommer med en liste over de ting I mangler?
Tillykke med graviditeten
Mamalou skriver: Måske vil det hjælpe, hvis du kommer med en liste over de ting I mangler? Tillykke med graviditeten
benzon skriver: ja det ville da hjælpe have helt glemt at skrive det vi mangler alt undtagen barnevogn så det er ikke så meget endnu
ja det ville da hjælpe have helt glemt at skrive det vi mangler alt undtagen barnevogn så det er ikke så meget endnu
AndreasMor84 skriver: Jeg har noget tøj i str 62 du kan få billigt. Har en bærepose fuld ca med alt muligt blandet - bodyer, overalls, trøjer, strømper osv. Tror der er ca 25 stk tøj. Hvis din mor kan hente det her på Sjælland(Søborg), kan du spare portoen og jeg tænker, at jeg bare gerne vil have 200 kr for posen?
Jeg har noget tøj i str 62 du kan få billigt. Har en bærepose fuld ca med alt muligt blandet - bodyer, overalls, trøjer, strømper osv. Tror der er ca 25 stk tøj. Hvis din mor kan hente det her på Sjælland(Søborg), kan du spare portoen og jeg tænker, at jeg bare gerne vil have 200 kr for posen?
benzon skriver: skal lige snakke med min mor om det også vender jeg lige tilbage. men hvor ligger søborg??
skal lige snakke med min mor om det også vender jeg lige tilbage. men hvor ligger søborg??
AndreasMor84 skriver: ved københavn
ved københavn
Jeg vil gerne kigge i gemmerne og se om jeg har noget tilbage fra min dreng
Har ikke noget tøj tilbage , men mener jeg har lidt legetøj og bamser jeg lige kan finde frem
MinBabyOscar <3 skriver: Jeg vil gerne kigge i gemmerne og se om jeg har noget tilbage fra min dreng Har ikke noget tøj tilbage , men mener jeg har lidt legetøj og bamser jeg lige kan finde frem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128