fagforening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

JulieE

jamen så gøre jeg da bare det og tak

Jamen det var så lidt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Wish

Da der er frit a-kasse og fagforeningsvalg i dk, kan du jo frit vælge på alle hylder..

Måske kan du faktisk stå gratis i a-kassen, fordi du kan søge om kontigentfritagelse når du er under uddannelse, hvis din uddannelse såfremt opfylder kravene, også skal du kun betale for fagforening.. og der kommer det jo an på hvad din fagforening skal kunne, hvis det bare skal være billiget, og give en juridisk sikkerhed, vil jeg helt klart anbefale ASE, det er jo en uafhængig a-kasse, og fagforeniningen koster kun 50 kr mdr, også er den tværfaglig, virkelig et plus syntes jeg..

Anmeld

11. marts 2012

Kloster

Malou&Anders skriver:

er jo ikke sygeplejerske studerne endnu. og skal lige igennem sosu hjælperen og assistenten så ved ikke om jeg kan melde mig ind i den endnu

Jeg vil anbefale dig at melde dig ind i FOA. Sosu er deres område. Og når du skal læse videre til spl, kan du skifte over til deres.

Anmeld

11. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Kloster skriver:

Jeg vil anbefale dig at melde dig ind i FOA. Sosu er deres område. Og når du skal læse videre til spl, kan du skifte over til deres.

Er vist os det jeg gøre. Men ved så ikke om jeg kan melde mig ind nu. Starter jo først til maj 

Anmeld

11. marts 2012

Kloster

Malou&Anders skriver:

Er vist os det jeg gøre. Men ved så ikke om jeg kan melde mig ind nu. Starter jo først til maj 

Det er vist en vurderingssag.

Er du i arb nu? hvilken fagforening er du i nu osv.

Min anbefaling er, at man skal være i den fagforening, der fasser til det fag og område, man arbejder med. Og jeg ville aldrig i mit liv melde mig ud af hverken a-kasse ell fagforening

Anmeld

11. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Kloster skriver:

Det er vist en vurderingssag.

Er du i arb nu? hvilken fagforening er du i nu osv.

Min anbefaling er, at man skal være i den fagforening, der fasser til det fag og område, man arbejder med. Og jeg ville aldrig i mit liv melde mig ud af hverken a-kasse ell fagforening

Er ikke medlem af noget nu. Og går på Handelsskole lige nu. 

Anmeld

11. marts 2012

TWT

JulieE skriver:

Som sosu elev erd et FOA du skal melde dig ind i  Og når du så starter på Sygepleje uddannelsen søge du bare om at blive overflyttet til DSR 

Som sosu studerende behøver du ikke melde dig ind i FOA... Du kan melde dig ind i hvilken somhelst Jeg er lige bevet færdig med sosu hjælper, og har fire mdr. hvor jeg skal vente på at komme på assistenten. Og jeg er meget utilfreds med FOA, vil jeg lige sige. 

Men husk at det er dit valg, og du skal derfor læse og finde ud af, hvilken fagforening der kan gøre mest for dig, og har de bedste betigelser

Held og lykke 

Anmeld

11. marts 2012

meem

FOA

De har speciale i sundhedsområdet...

Anmeld

11. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

TWT skriver:

Som sosu studerende behøver du ikke melde dig ind i FOA... Du kan melde dig ind i hvilken somhelst Jeg er lige bevet færdig med sosu hjælper, og har fire mdr. hvor jeg skal vente på at komme på assistenten. Og jeg er meget utilfreds med FOA, vil jeg lige sige. 

Men husk at det er dit valg, og du skal derfor læse og finde ud af, hvilken fagforening der kan gøre mest for dig, og har de bedste betigelser

Held og lykke 

Ja jeg tænker bare om det ikke er en ulempe og blive forflyttet.. Vil egentlig helst bare gerne være i en fagforening nemlig 

Anmeld

11. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

meem skriver:

FOA

De har speciale i sundhedsområdet...

Ja det ved jeg godt men de har vist ikke med sygeplejerske og gøre .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.