fagforening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.579 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

hvilke fagforening skal jeg melde mig ind i?

går på sosu nu her men skal jo læse videre til sygeplejerske.. så ved ikke hvilken fagforening jeg skal melde mig ind.

nogle der ved det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Pige2009

Du behøver ikke være medlem af en bestemt. Det kommer an på, hvad du vil betale, for der er stor forskel i pris på de forskellige

Anmeld

11. marts 2012

otlitrom

Som sygeplejestuderende kan du være medlem i både DSR (fagforening) Og DSA (a-kassen) til få penge. Jeg mener A-kassen er gratis og fagforeningen koster max 200 kr i kvartalet. Jeg har været medlem i studietiden, og det har været rigtig fint

Anmeld

11. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

kitty skriver:

Som sygeplejestuderende kan du være medlem i både DSR (fagforening) Og DSA (a-kassen) til få penge. Jeg mener A-kassen er gratis og fagforeningen koster max 200 kr i kvartalet. Jeg har været medlem i studietiden, og det har været rigtig fint

er jo ikke sygeplejerske studerne endnu. og skal lige igennem sosu hjælperen og assistenten så ved ikke om jeg kan melde mig ind i den endnu

Anmeld

11. marts 2012

otlitrom

Malou&Anders skriver:

er jo ikke sygeplejerske studerne endnu. og skal lige igennem sosu hjælperen og assistenten så ved ikke om jeg kan melde mig ind i den endnu

OK.. Nej, det kan du nok ikke så. Jeg så bare SOSU så tænkte du måske ville være færdig snart, da du allerede har bestemt at læse videre. Jeg keder intet til SOSU, så ingen gode råd herfra. Desværre

Anmeld

11. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

kitty skriver:

OK.. Nej, det kan du nok ikke så. Jeg så bare SOSU så tænkte du måske ville være færdig snart, da du allerede har bestemt at læse videre. Jeg keder intet til SOSU, så ingen gode råd herfra. Desværre

når okay

nej skal først begynde til maj..

men har hele tiden vist jeg ville være sygeplejerske.. og tage den igennem sosu fordi så får man mere erfaring og man kan få merit et halvt år..

Anmeld

11. marts 2012

JulieE

Malou&Anders skriver:

hvilke fagforening skal jeg melde mig ind i?

går på sosu nu her men skal jo læse videre til sygeplejerske.. så ved ikke hvilken fagforening jeg skal melde mig ind.

nogle der ved det??

Som sosu elev erd et FOA du skal melde dig ind i  Og når du så starter på Sygepleje uddannelsen søge du bare om at blive overflyttet til DSR 

Anmeld

11. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

JulieE skriver:

Som sosu elev erd et FOA du skal melde dig ind i  Og når du så starter på Sygepleje uddannelsen søge du bare om at blive overflyttet til DSR 

kan man godt det?

Anmeld

11. marts 2012

JulieE

Malou&Anders skriver:

kan man godt det?

Nemt  De er så vidt jeg ved bare en formular du skal udfyde  Jeg skiftede sidste år fra HK (havde et kontorjob) til FOA da jeg efter fyring blev ansat som pædagogmedhjælper. Rimeligt nemt. 

Anmeld

11. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

JulieE skriver:

Nemt  De er så vidt jeg ved bare en formular du skal udfyde  Jeg skiftede sidste år fra HK (havde et kontorjob) til FOA da jeg efter fyring blev ansat som pædagogmedhjælper. Rimeligt nemt. 

jamen så gøre jeg da bare det og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.