Hjælp mig lige ang m2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

Anonym trådstarter

Palaja skriver:

Der mangler et mål kan jeg se. Men hvis du regner arelaet ud på de to dele af stuen, får du et nogenlunde resultat. måske en m2 for meget, men det betyder nok ikke noget. MM det skal være meget præcist, men så skal du nok have fat i et målebånde. Så jeg ville bare sige:

2,4x2,55 = A

4.05x5,65 = B

Areal = A+B

Det er også det jeg er kommet frem til men nu var der én der sagde jeg skal bruge målene på væggene også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Kay

Anonym skriver:

Ajs øv.. Men tak

velbekomme håber du finder ud af hvor højt der er fra gulv til loft... så skal du nok finde frem til det rigtige M2 til at male

Anmeld

11. marts 2012

Palaja

Anonym skriver:

Det er også det jeg er kommet frem til men nu var der én der sagde jeg skal bruge målene på væggene også

Nu vidste jeg jo ikke lige hvad det var du skulle bruge målet til Men kan se at du skal male, og så er det jo arealet af væggene du skal bruge. og loftet hvis det skal males.

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

hov hov hov... med væge måles det lidt anderledes... der skal du jo havde højden med på vægene... så alle vægene skal måles for sig.... (indskød kæresten lige der sad vedsiden af )

den anden regner du kun m2 på gulvene...

Hvis vi nu siger mine vægge er 3 m høje.

Siger man så:

2,55 X 2,40 x 3

+

4,06 x 5,65 x 3

Anmeld

11. marts 2012

Kay

Anonym skriver:

Hvis vi nu siger mine vægge er 3 m høje.

Siger man så:

2,55 X 2,40 x 3

+

4,06 x 5,65 x 3

nej så siger du

2,55 X 3

+

2,40 x 3

+

4,06 x 3

+

5,65 x 3

regn hver stykke for sig inden du plusser dem

vores væg er 2,40 m høj... det mest normale er mellem 2,40 og 2,80

Anmeld

11. marts 2012

Kay

kæresten der er maler (og vvs'er ja han ku ikke bestemme sig ) siger at hvis dine væge ikke er en farve der er svær at dække skal du bruge ca. 10 litter maling til stuen

og du skal huske at badeværelset skal havde vådrums maling... det midste de kan købes i er 5 litter mener han...

Anmeld

11. marts 2012

Kay

Kay skriver:

kæresten der er maler (og vvs'er ja han ku ikke bestemme sig ) siger at hvis dine væge ikke er en farve der er svær at dække skal du bruge ca. 10 litter maling til stuen

og du skal huske at badeværelset skal havde vådrums maling... det midste de kan købes i er 5 litter mener han...

vådrums malingen ville også kunne bruges til køkken eller paneler da det har en høj glans

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Tak for hjælpen

Anmeld

11. marts 2012

Kay

Anonym skriver:

Tak for hjælpen

velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.