hvad forgår der i min krop ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg er 7+2 jeg har nu oplevede ja måske 10 gange at når jeg tørre mig efter toilet besøg så er der utrolig meget udflåd i det er der en tråd lignende ting med lidt blod .
Jeg har ingen smerter , men er mega nervøs . Har før mistet .
Skal scannes på tirsdag igen blev scannet i tirsdags os og der var hun ikk med gangti sikker på hun såvet hjerte blinke .

Jeg er virkelig bange for at det her skal gå galt igen ..

Sidder i selv samme situation.. har haft brunt udflåd med trådeligende ting i ... Fra da jeg var 6+ .. ca. indtil nu, er 8+0 idag. Jeg har mistet 4 gange så jeg får scanninger 1 gang om ugen... Sidst 7+5 så alt stadigvæk fint ud, og der var fint hjerteblink. 

Blev også bange, er stadigvæk lidt utryg ved det.. men min gyn kunne ikke forklare hvor jeg "blødte" fra.. Andet end en lidt skør livmoderhals.. 

Så længe det ikke er en frisk blødning med Menstrations lignende blødning i styrke tror jeg godt du kan tage den med ro. 

Har en ide om at mit udflåd med tråde i er gammelt blod fordi det tager så lang tid for blodet at komme ned til åbningen.. og Ergo er det jo ikke vildt meget man bløder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Sidder i selv samme situation.. har haft brunt udflåd med trådeligende ting i ... Fra da jeg var 6+ .. ca. indtil nu, er 8+0 idag. Jeg har mistet 4 gange så jeg får scanninger 1 gang om ugen... Sidst 7+5 så alt stadigvæk fint ud, og der var fint hjerteblink. 

Blev også bange, er stadigvæk lidt utryg ved det.. men min gyn kunne ikke forklare hvor jeg "blødte" fra.. Andet end en lidt skør livmoderhals.. 

Så længe det ikke er en frisk blødning med Menstrations lignende blødning i styrke tror jeg godt du kan tage den med ro. 

Har en ide om at mit udflåd med tråde i er gammelt blod fordi det tager så lang tid for blodet at komme ned til åbningen.. og Ergo er det jo ikke vildt meget man bløder 

Okay . Tusind tak for svar .

Går du på arbejde ??

Anmeld

11. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Okay . Tusind tak for svar .

Går du på arbejde ??

nej til sidste scanning fik jeg afvide jeg skulle tage den med ro... grundet 4 tidligere aborter.. så indtil videre har jeg fået en sygemelding på 14 dage.. jeg må ikke arbejde når jeg bløder.. men når jeg ikke bløder må jeg .. 

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

nej til sidste scanning fik jeg afvide jeg skulle tage den med ro... grundet 4 tidligere aborter.. så indtil videre har jeg fået en sygemelding på 14 dage.. jeg må ikke arbejde når jeg bløder.. men når jeg ikke bløder må jeg .. 

Okay .
Dejligt du kan gå hjemne selvom det os kan være hårdt med alle ens tanker .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.