hvad forgår der i min krop ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg er 7+2 jeg har nu oplevede ja måske 10 gange at når jeg tørre mig efter toilet besøg så er der utrolig meget udflåd i det er der en tråd lignende ting med lidt blod .
Jeg har ingen smerter , men er mega nervøs . Har før mistet .
Skal scannes på tirsdag igen blev scannet i tirsdags os og der var hun ikk med gangti sikker på hun såvet hjerte blinke .

Jeg er virkelig bange for at det her skal gå galt igen ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Kay

på mig kunne de ikke se hjerteblink i uge 6+... og jeg havde også blod i udflåden i uge 7+ vi så hjerteblink i uge 9+ og baby lever i bedste velgående... har lige fået et par spark

så tag det helt roligt  kan godt forstå at du blev bange... det gjorde jeg også... men prøv at tage det roligt og ikke strisse over de ting... det har kroppen ikke godt af

Anmeld

11. marts 2012

LR85

Øget udflåd er jo et a tegnene på man er gravid. Jeg må nogen dage gå med indlæg fordi der er øget udflåd

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

på mig kunne de ikke se hjerteblink i uge 6+... og jeg havde også blod i udflåden i uge 7+ vi så hjerteblink i uge 9+ og baby lever i bedste velgående... har lige fået et par spark

så tag det helt roligt  kan godt forstå at du blev bange... det gjorde jeg også... men prøv at tage det roligt og ikke strisse over de ting... det har kroppen ikke godt af

Tak for svar .
Jeg prøver virkelig os at tage det stille og roligt men bliver alligevel bekymret .

Men synes jeg taget det meget pænere end da jeg mistede . Det startede nemlig os med jeg blødte . Bare hver dag og meget .

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Øget udflåd er jo et a tegnene på man er gravid. Jeg må nogen dage gå med indlæg fordi der er øget udflåd

Ja det ved jeg nemlig .
Jeg håber os det er gode tegn .

Anmeld

11. marts 2012

Kay

Anonym skriver:

Tak for svar .
Jeg prøver virkelig os at tage det stille og roligt men bliver alligevel bekymret .

Men synes jeg taget det meget pænere end da jeg mistede . Det startede nemlig os med jeg blødte . Bare hver dag og meget .

lidt blod i udflåden er meget normalt og øget udflåd er helt normalt... jeg havde normalt aldrig udflåd før jeg blev gravid... og i starten sys jeg nærmest der var oversvømmelse der nede

først hvis du bløder rigtig og det ikke kun er når du tører dig ville jeg kontakte læge... men så længe det ikke er mere end det kommer med ud med udflåden er det helt fint

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

lidt blod i udflåden er meget normalt og øget udflåd er helt normalt... jeg havde normalt aldrig udflåd før jeg blev gravid... og i starten sys jeg nærmest der var oversvømmelse der nede

først hvis du bløder rigtig og det ikke kun er når du tører dig ville jeg kontakte læge... men så længe det ikke er mere end det kommer med ud med udflåden er det helt fint

Okay tak for svar.
Jeg har slet ikk blødt rigtig . Har kun været med udflåd .

Årh jeg håber den lille spire bliver i min mave .

Anmeld

11. marts 2012

Kay

Anonym skriver:

Okay tak for svar.
Jeg har slet ikk blødt rigtig . Har kun været med udflåd .

Årh jeg håber den lille spire bliver i min mave .

for at den lille er sund og rask... for så skal den nok blive der inde og vokse sig stor og stærk

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

for at den lille er sund og rask... for så skal den nok blive der inde og vokse sig stor og stærk

Tak .
Gør jeg virkelig os .

Anmeld

11. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Tak .
Gør jeg virkelig os .

Sidder i selv samme situation.. har haft brunt udflåd med trådeligende ting i ... Fra da jeg var 6+ .. ca. indtil nu, er 8+0 idag. Jeg har mistet 4 gange så jeg får scanninger 1 gang om ugen... Sidst 7+5 så alt stadigvæk fint ud, og der var fint hjerteblink. 

Blev også bange, er stadigvæk lidt utryg ved det.. men min gyn kunne ikke forklare hvor jeg "blødte" fra.. Andet end en lidt skør livmoderhals.. 

Så længe det ikke er en frisk blødning med Menstrations lignende blødning i styrke tror jeg godt du kan tage den med ro. 

Har en ide om at mit udflåd med tråde i er gammelt blod fordi det tager så lang tid for blodet at komme ned til åbningen.. og Ergo er det jo ikke vildt meget man bløder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.