Mogensen&Peanot skriver:
Heej alle sammen . .
jeg har siden uge 13 haft nogle stik smerter i det nederste a min mave .. stikkene bliver bare mere og mere voldsomme .. nu (uge 25) føles det som om det river inde i mig .. nogle gange fra omkring navle højde og helt ned til låret .. det føles som en slags sidestik og bliver bare værre og værre ... det kommer HVER gang jeg er ude og gå !? :s og faktisk kun når jeg går hvilket er hver dag .. hmm ..
jeg har en veninde der havde det på præcis samme måde en sjælden gang imellem , når hun satte sig ned .. ligesom man får et ordentlig stød op i maven .. (der har jeg også prøvet det et par gange) hun sagde også at det overhovedet ikke var sådan legimentsmerter føles ...
min læge siger at det lyder som ligament smerter el. begyndende beggensbunds løsning . . ? men , har kun lii snakket kort med hende et par gang og hun har ikk ville mærke på mig el. noget ..
hmm ... jeg bad selv damen der scannede mig , kigge om bebsen og moderkagen lå rigtigt og det gjorde den ..
nogle der ka genkende følelsen ..? :s
Det lyder uden tvivl som ligamentssmerter. Alle de ting du beskriver er det man mærker ved ligamentssmerter
Anmeld