Kan jeg tillade mig at flytte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg har altid vaeret vild med asien og nu faaet muligheden for job i asien. Det bliver primaert i Japan, men ogsaa en hel del i Kina, Thailand og Korea.

Jeg er mor til en dreng paa 8 som bor hos sin far og nu bliver jeg i tvivl om jeg kan rejse. jeg har ham hveranden weekend.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Zeus

Anonym skriver:

Jeg har altid vaeret vild med asien og nu faaet muligheden for job i asien. Det bliver primaert i Japan, men ogsaa en hel del i Kina, Thailand og Korea.

Jeg er mor til en dreng paa 8 som bor hos sin far og nu bliver jeg i tvivl om jeg kan rejse. jeg har ham hveranden weekend.

Havde du været en mand, havde du så stillet samme spørgsmål?

Og så tænker jeg, at det ikke er vildt mange informationer du kommer med.. Hvor længe er det? Hvor tit er du hjemme? Vil du være til at komme i kontakt med osv osv osv..?

Anmeld

10. marts 2012

mariamiss6

Vil der være råd til at fragte din søn over flere gange årligt? Helst en gang om måneden måske?

Det vigtigste, synes jeg, er at du har mulighed for at holde en god kontakt til din søn... 

Det lyder jo vildt fedt at dine drømme går i opfyldelse, og din søn bor i forvejen hos sin far. 

Så det største problem bliver at holde en positiv kontakt til din søn....

Anmeld

10. marts 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg tænker lidt hvorfor ikke ? han bor allerede hos sin far. Bare du sørger for at have kontakt til ham ofte.

Anmeld

10. marts 2012

wamse

Go for it  Sørg for kontakt over skype eller lignende, og hav ham over på ferierne 

Anmeld

10. marts 2012

Lady Marion <3

mariamiss6 skriver:

Vil der være råd til at fragte din søn over flere gange årligt? Helst en gang om måneden måske?

Det vigtigste, synes jeg, er at du har mulighed for at holde en god kontakt til din søn... 

Det lyder jo vildt fedt at dine drømme går i opfyldelse, og din søn bor i forvejen hos sin far. 

Så det største problem bliver at holde en positiv kontakt til din søn....

Undskyld hvordan havde du forestillet dig at en 8 årig dreng kunne få fri fra skole flere dage pr måned for at rejse til Asien ?  Ved du at der er alt for langt til et smut til Asien bare i en weekend ?  Trådstarter , tja jeg ville ikke kunne gøre det  jeg ville ikke kunne undvære mine børn .

Anmeld

10. marts 2012

FruK

Undskyld hvordan havde du forestillet dig at en 8 årig dreng kunne få fri fra skole flere dage pr måned for at rejse til Asien ?  Ved du at der er alt for langt til et smut til Asien bare i en weekend ?  Trådstarter , tja jeg ville ikke kunne gøre det  jeg ville ikke kunne undvære mine børn .

Jeg ville heller ikke kunne være så langt væk fra min i længere tid.

Men du kender selv jeres situation bedst. Hvordan vil du have det med ikke at kunne se ham - udover måske i nogle skoleferier - og hvordan tror du, at han vil tage det?

Hvordan er samarbejdet med far - ville du kunne få ham på besøg eller besøge ham, når det passer dig? Måske vil far også gerne have ferie med ham ....

Anmeld

11. marts 2012

Mamalou

Jeg synes ærlig talt ikke, at du kan flytte. Det ville være synd for din søn, at han skulle undvære og savne dig, fordi du skal forfølge dine drømme. Jeg siger ikke, at man som forælder ikke kan følge sine drømme, men de må være indenfor grænserne, der tilgodeser sine børns behov, da de kommer først, og det synes jeg ikke de gør i dette tilfælde.

Jeg kunne aldrig rejse så langt væk fra min søn, slet ikke i en alder af 8. 

Vh. Louise

Hvor skønt! Også god weekend til dig Dorte :-) 

Anmeld

11. marts 2012

Mamalou

Ps skriver fra mobilen, som driller og skriver underlige ting. Derfor en ekstra linje med ønske om en god weekend til en Dorthe. Aner ikke hvor det kommer fra... 

Anmeld

11. marts 2012

mariamiss6

Lady Marion <3 skriver:

Undskyld mig dame, jeg har aldrig været ombord på en flyver, og heller aldrig været et smut i Asien....

Men jeg går ud fra at trådstarter spørger, fordi hun leder efter muligheder for at opretholde en positiv kontakt til sin søn, og samtidig leve sin drøm ud....

Men så må trådstarter vel prøve at arrangere det sådan at hun har mulighed for at holde forlængede weekender, og selv rejse til danmark, for at besøge sin søn....

I øvrigt er der jo skype, til daglig dialog og syn for sagen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.