vedr. overraskende snak hos lægen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

hehe ja nej det er ikke ondt sagt tro mig det er jo mig der lever med det og havde jeg haft pengene var det gjort for mange år siden! men nu jeg kunne få det gjort gratis så kunne jeg simpelthen ikke sige nej!

og ja jeg kommer til at få et meget stort ar men det vil jeg hellere leve med end at have det løse hud hængende resten af livet!

Det var godt.

Ja det kan jeg godt forstå. Det ville jeg også. Du har jo også tabt dig meget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Klumpe-dumpe

nu vil jeg ikke skuffe dig, men selvom din egen læge siger du kan få fjernet det ekstra hud, er det ikke sikkert at de vil gøre det på syghuset.

Din læge sender nemlig "bare" en henvisning, og så bliver der endeligt taget stilling til det på syghuset, om det er en opr. de vil udføre.

Men du kan tro jeg  for at du få det fjernet, for jeg er hel sikker på du fortjener det

Anmeld

10. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Det var godt.

Ja det kan jeg godt forstå. Det ville jeg også. Du har jo også tabt dig meget..

ja lægen sagde os at jeg har tabt mig de kg for hurtigt og det ville være rigtig svært at få det væk med mindre det blev fjernet ved operation

Anmeld

10. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

ja lægen sagde os at jeg har tabt mig de kg for hurtigt og det ville være rigtig svært at få det væk med mindre det blev fjernet ved operation

Ja, men når man er i gang vil man bare gerne af med de kg.. Så tænker man ikke over det skal strammes op også..

Dejligt lægen er på din side ihvertfald.

Anmeld

10. marts 2012

Anonym trådstarter

Lille fe skriver:

nu vil jeg ikke skuffe dig, men selvom din egen læge siger du kan få fjernet det ekstra hud, er det ikke sikkert at de vil gøre det på syghuset.

Din læge sender nemlig "bare" en henvisning, og så bliver der endeligt taget stilling til det på syghuset, om det er en opr. de vil udføre.

Men du kan tro jeg  for at du få det fjernet, for jeg er hel sikker på du fortjener det

nu ringede min læge tilbage efter at have snakket personligt med sygehuset hvor de kiggede på min journal via mit cpr nummer og sygehuset sagde de gerne ville lave begge operationer på mig

Anmeld

10. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja, men når man er i gang vil man bare gerne af med de kg.. Så tænker man ikke over det skal strammes op også..

Dejligt lægen er på din side ihvertfald.

hehe nej  men det er bare med at få det gjort, så er der bare de forbandede ventetider

Anmeld

10. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

hehe nej  men det er bare med at få det gjort, så er der bare de forbandede ventetider

Ja det er jo det.. Tiden skal nok gå stærkt, det er jeg sikker på.

Anmeld

10. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det er jo det.. Tiden skal nok gå stærkt, det er jeg sikker på.

det håber jeg på  

Anmeld

10. marts 2012

Mamalou

Hvor er det bare super skønt for dig! Jeg forstår godt du er glad. Vær ligeglad med andres meninger, men vær glad for at du er heldig og får dit ønske opfyldt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.