vedr. overraskende snak hos lægen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.271 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

Anonym trådstarter

skriver lige som ano i første omgang for jeg ved ikke hvordan folk har det med den slags emner

Og hvis der er nogen der kan gætte hvem jeg er så hold det lige lidt hemmeligt endnu tak

Jeg var ved min læge i torsdags og skulle snakke om at jeg gerne ville have en henvisning til at få opereret den navlebrok som jeg har, så kiggede hun og mærkede efter hun kunne sagtens mærke noget, så kiggede hun sådan lidt underligt på mig, og sagde om det var noget jeg havde overvejet at få fjernet det hud der hænger( har en datter på 6 måneder og har tabt mig for mange kg for hurtigt) så sagde jeg det havde jeg da tænkt på i mange år men sådan en operation kan hurtigt koste omkring 30.000 kr og det har jeg ikke lige! så sagde hun at hun lige ville forhøre sig om det evt var noget jeg kunne få betalt over sygesikringen, så blev jeg da helt vildt glad hvis det kan lade sig gøre.

så ringede hun til mig og sagde at jeg kunne få begge operationer gratis betalt over sygesikringen. Det vil virkelig hjælpe på min selvtillid, men der kører så mange tanker i hovedet på mig, er glad, men frygter lidt den operation, men glæder mig til det hele er overstået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

mortilnoahogmelina

Ej det var da virkelig en skøn nyhed at du kan få det betalt .
Jeg er sikker på at du virkelig fortjener det operation gratis .

Kram til dig .

Anmeld

10. marts 2012

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Ej det var da virkelig en skøn nyhed at du kan få det betalt .
Jeg er sikker på at du virkelig fortjener det operation gratis .

Kram til dig .

det synes jeg ihvertfald jeg gør har virkelig kæmpet hårdt for at tabe alle de graviditets kg og fik ikke tabt mig så meget fra den første graviditet (2007) så ser virkelig frem til det, og regner med at smide før og efter billeder op når jeg engang får det overstået, ved dog ikke hvor længe ventetider der er!

Anmeld

10. marts 2012

Anonym trådstarter

hvis der er nogen der kender til fedtsugninger og ved hvor lang tids ventetid der er må de meget gerne skrive

Anmeld

10. marts 2012

Kofoed.

Tror jeg kender dig, hø hø Ej spøj til side.

F&%K hvor fedt, det skal du da bare gøre, er sikker på, at du vil få det så fedt bagefter. Det er vil heller ikke højrisiko operationer eller hvad? Kunne ikke forstille mig, at de er så farlige igen.

Anmeld

10. marts 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Tror jeg kender dig, hø hø Ej spøj til side.

F&%K hvor fedt, det skal du da bare gøre, er sikker på, at du vil få det så fedt bagefter. Det er vil heller ikke højrisiko operationer eller hvad? Kunne ikke forstille mig, at de er så farlige igen.

hehe ja  men skal nok selv skrive hvis jeg er når skal ind og få det lavet. nej jeg har da tillid til de læger så håber da på det går godt

Anmeld

10. marts 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

hehe ja  men skal nok selv skrive hvis jeg er når skal ind og få det lavet. nej jeg har da tillid til de læger så håber da på det går godt

Glæder mig RIGTIG meget til før og efter billeder

Anmeld

10. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Hvis du er den jeg tror du er så er det da bare fedt med de operationer. (Har set billeder og synes det trænger med en fjernelse...Uden at lyde ond )
Jeg ved godt det jo er en "skøndhedsoperation" men synes faktisk det er okay du får dem. Alt den ekstra hud må helt sikkert være en belastning!

Held og lykke med det hele..

Anmeld

10. marts 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Glæder mig RIGTIG meget til før og efter billeder

ja det bliver rigtig spændende

Anmeld

10. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Hvis du er den jeg tror du er så er det da bare fedt med de operationer. (Har set billeder og synes det trænger med en fjernelse...Uden at lyde ond )
Jeg ved godt det jo er en "skøndhedsoperation" men synes faktisk det er okay du får dem. Alt den ekstra hud må helt sikkert være en belastning!

Held og lykke med det hele..

hehe ja nej det er ikke ondt sagt tro mig det er jo mig der lever med det og havde jeg haft pengene var det gjort for mange år siden! men nu jeg kunne få det gjort gratis så kunne jeg simpelthen ikke sige nej!

og ja jeg kommer til at få et meget stort ar men det vil jeg hellere leve med end at have det løse hud hængende resten af livet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.