skriver lige som ano i første omgang for jeg ved ikke hvordan folk har det med den slags emner
Og hvis der er nogen der kan gætte hvem jeg er så hold det lige lidt hemmeligt endnu tak 
Jeg var ved min læge i torsdags og skulle snakke om at jeg gerne ville have en henvisning til at få opereret den navlebrok som jeg har, så kiggede hun og mærkede efter hun kunne sagtens mærke noget, så kiggede hun sådan lidt underligt på mig, og sagde om det var noget jeg havde overvejet at få fjernet det hud der hænger( har en datter på 6 måneder og har tabt mig for mange kg for hurtigt) så sagde jeg det havde jeg da tænkt på i mange år men sådan en operation kan hurtigt koste omkring 30.000 kr og det har jeg ikke lige! så sagde hun at hun lige ville forhøre sig om det evt var noget jeg kunne få betalt over sygesikringen, så blev jeg da helt vildt glad hvis det kan lade sig gøre.
så ringede hun til mig og sagde at jeg kunne få begge operationer gratis betalt over sygesikringen. Det vil virkelig hjælpe på min selvtillid, men der kører så mange tanker i hovedet på mig, er glad, men frygter lidt den operation, men glæder mig til det hele er overstået 
Anmeld