Nå, tøser! X-Factor i aften...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2008

bettina

altså de der super kedelige vokaler må da for fanden ryge nu...............arhhhhh for knopper bare jeg ser dem. FUck Heid gør det godt:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2008

bettina

altså de der super kedelige vokaler må da for fanden ryge nu...............arhhhhh for knopper bare jeg ser dem. FUck Heid gør det godt:D..................bettina ude af skabet, men ikke med billede endnu

Anmeld

7. marts 2008

ivfmarie

bettina skriver:

.....bettina ude af skabet, men ikke med billede endnu

Hejsa! og velkommen ud i lyset! (C)

Anmeld

7. marts 2008

birgittemarie

Jeg kan heller ikke lade være med at holde af Blachman. Selvom jeg synes, at han godt kunne tænke på dem, han ikke kan lide med en lille smule mere medfølelse, før han sviner dem til... Men jeg tager hatten af for hans engagement og passion 8D Han lægger da sig selv helt i det, han foretager sig og så kan man jo være enig eller uenig med ham, men det er rart med nogle, der siger hvad de tænker og føler og så samtidigt er forholdsvist velformulerede - omend jeg ofte har haft ham mistænkt for at have sniffet lidt for dybt i melposen, før han går på ;)
Jeg holder på Heidi eller Martin og er i dyb indre splittelse om hvem, jeg holder mest med :-o
Og så synes jeg også at Bassim godt kan synge og er fin på en scene, han skal bare være i et boyband som den generte type; han duer ikke så godt som solist. Endnu i hvert fald...
Kh Birgitte og god aften til jer alle sammen (H)

Anmeld

7. marts 2008

ka li ja

åhhh jamen jeg sidder og venter i spænding her!!!!
jeg håber også basim ryger!.. eller vokalocca

men har i tænkt på det er blachman der skal afgøre det, hvis det er dem der står tilbage.. hvem vælger han?? basim.. så ergo vocca ryger i aften8D

Anmeld

7. marts 2008

Marco2

ka li ja skriver:

men har i tænkt på det er blachman der skal afgøre det, hvis det er dem der står tilbage.. hvem vælger han?? basim.. så ergo vocca ryger i aften8D

Ååhh du er så sherlock der kaluha.....

Bye Bye voca.

Anmeld

7. marts 2008

ka li ja

Marco2 skriver:

ka li ja skriver:

Ååhh du er så sherlock der kaluha.....

Bye Bye voca.

haha ja jeg har allerede set afslutningen ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.