Nå, tøser! X-Factor i aften...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2008

Helle30

Jeg har kun set ti munutter af programmet. Alligevel er jeg ikke i tvivl om, hvem der skal ud:
Det skal Blakman

- Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2008

Juniors mor

Helle30 skriver:

Jeg har kun set ti munutter af programmet. Alligevel er jeg ikke i tvivl om, hvem der skal ud:
Det skal Blakman

- Helle

Hi hi helt enig!!! Har set det en gang hos mine forældre (vi har smidt vores fjernsyn ud!!) og ham kan jeg da heller ikke udstå....

Helle

Anmeld

7. marts 2008

linepaaske

[citat][f][småt]Juniors mor skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Jeg har kun set ti munutter af programmet. Alligevel er jeg ikke i tvivl om, hvem der skal ud: Det skal Blakman - Helle[/citat] Hi hi helt enig!!! Har set det en gang hos mine forældre (vi har smidt vores fjernsyn ud!!) og ham kan jeg da heller ikke udstå.... Helle[/citat] Har I smidt tv'et ud, jeg er målløs, hvad laver I så???:D

Anmeld

7. marts 2008

LouiseViola

Ud men Vocaloka, synes de skal tilbage og synge på Strøget - det er ligesom deres genre. Ja og Bassim må gerne ryge ud næste gang for min skyld!
ÆÆÆÆÆlsker derimod Blachman, showet ville sgu være kedeligt uden ham og hans helt særlige retorik (ælv om man vil) :D

Anmeld

7. marts 2008

Lise

LouiseViola skriver:

hans helt særlige retorik (ælv om man vil) :D

Haha, helt særlige retorik - jeg er glad for du skriver ævl bagefter, hfor hold kæft hvor den mand bare snakker!!! Jeg kan slet ikke holde ham ud! Så jeg holder med Helle og siger UD med Blachman!!! Og Basim! Og Vocaloca! !!!

Ind med Heidi! Og Martin...

Er der flere? :S

Anmeld

7. marts 2008

Lise

Lise skriver:

Er der flere? :S

Nårh ja, Laura - hun siger mig INTET! Hun må gerne være der (i modsætning til Basim og VL) men hun må også gerne lade være (i modsætning til Martin og Heidi)

Anmeld

7. marts 2008

Muffinmus

MMJJAAA..
Jeg er med på både Bassim og Lukom ideeen... synes ikke de er gode nok til det der skal til. Bassim er da en lille sød dreng, men synge kan han ikke i forhold til maneg andre...
Lokum er abre lidt øv efterhånden...

Anmeld

7. marts 2008

Tynen

Ej, come on tøser! :)
Elsker sgu Blachmann!!(L)

Elsker de kommentarer han kommer med - Fatter ikke hvor den mand får det fra! :)

Hvis han ikke var med, ville jeg nok ikke elske X-Factor så meget :)
Remee er nice at se på - Men arghh! Gid den mand bare ville holde munden lukket. :D

Trine

Anmeld

7. marts 2008

Juniors mor

[citat][f][småt]linepaaske skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Juniors mor skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Jeg har kun set ti munutter af programmet. Alligevel er jeg ikke i tvivl om, hvem der skal ud: Det skal Blakman - Helle[/citat] Hi hi helt enig!!! Har set det en gang hos mine forældre (vi har smidt vores fjernsyn ud!!) og ham kan jeg da heller ikke udstå.... Helle[/citat] Har I smidt tv'et ud, jeg er målløs, hvad laver I så???:D[/citat] Tjaaa vi drikker en masse rødvin og snakker :D - ellers surfer vi, jeg syr, læser, laver parktiske ting osv. Det var faktisk dejligt at slippe af med det - pludselig har man tid til de ting man ellers ikke føler man kan nå. Vi har et lille bitte tv i skabet i soveværelsent som vi kan slæbe frem hvis der bare er noget vi må se - tog det frem den anden dag og så KLOVN 8D - det er sku for sjovt!!!!

Anmeld

7. marts 2008

Muffinmus

Tynen skriver:

Ej, come on tøser! :)
Elsker sgu Blachmann!!(L)

Elsker de kommentarer han kommer med - Fatter ikke hvor den mand får det fra! :)

Hvis han ikke var med, ville jeg nok ikke elske X-Factor så meget :)
Remee er nice at se på - Men arghh! Gid den mand bare ville holde munden lukket. :D

Trine

HAHA...nemlig... jeg er da typen der elsker folk der kan svine andre til på en så ufin måde... Men kun så længe det ikke er mig selv der står for skud :$;)8D
Ej, han er da lidt vild i munden, men det er jo abre med til at gøre det til et show der kan ses på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.