Anbefal er rejsemål - hele familien skal afsted inkl. 3 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

Mamalou

StineW79 skriver:

Mallorca!! Vi var i Alcudia i efteråret. Vores datter blev 3 dernede og der var både større og mindre børn! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Vivian67

bøgelund skriver:

Obzor Beach resort i Bulgarien. 

Helt fantastisk sted. Hvor man bor i lejlighed, lige ned til en pool, og efterfølgende kommer stranden Max 100 m. Væk.. 

Det er smukt, familievenligt på en ikke overdrevet måde, og så er der alt man har brug for. Flyvetid på 3 timer. 

Vil gerne tilslutte mig dette indlæg. Obzor Beach Resort er fantastisk, vi har købt en lejlighed derned og har været der flere år i træk. Ferien i år er også booket, og jeg har fundet rigtig billige flybilletter fra Billund til kr. 1300,00 t/r pr. person i juli/august - dertil kommer transfer fra lufthavn til hotel på kr. 150,00 pr. person. Nogle år har vi også lejet bil hjemmefra hvilket også kan anbefales med små børn.

Du kan se billeder derfra på denne side: http://www.sommerferie.nu/sommerhus/bulgarien/sortehavskysten_obzoe/holda_helt_ferie___bulgarien___50m_til.html

Anmeld

11. marts 2012

Maja88

Bibione i Italien

Anmeld

8. maj 2012

lukaj

Den lykkelige skriver:

Har faktisk fundet et lækkert hotel på Gran canaria.. men tænker bare flyeturen måske er for lang? der er et barn på 4,5, et på 2,5 og et på 9 mdr med.. tror du ikke 5,5 timer er lidt lang tid???

vi var for 2 år siden afsted til mauritius (ligger lige syd for madagaskar) det var en 11 timers flyvetur vi var afsted 6 voksne og 5 børn. 2 på 7år og 3 på 2 år og det gik helt fantastisk. faktisk klarede børnene turen bedre end mange af de voksne ombord

Anmeld

9. maj 2012

MortilElias2010

Ikke for lang flye tid..
Ikke hoteller med total meget børne tam tam og larm og underholdning om aftenen.. men stadig med børne pool og børnevenlig strand.. eller noget egnet til små børn..
Det skal bare ikke være Cypern..
Nogle med nogle gode ideer?

Tenerife  Hotel Sunwing Resort i Las Americas (? Tror jeg nok!)  På hotellet findes en stor indhegnet sandkasse med masser afspande, skovle, et vippedyr, og tårn med rutchebane - samt virkelig lækkert sand!  Der er derudover en pool for de små og en for de store og en bro man kan gå over. Det er et lyst og indbydende hotel (kan ligge billeder ud af det?) De har to stofdyr der går rundt på hotellets område der hedder Lullu og Bernie, en bamse og en giraf - vores søn varvhelt forgabt i dem!  Og de har deres egen lille legeplads og legestue hvor der er opsyn med børnene hvor der kan tegnes/ ses tegnefilm på 3-4 forskellige sprog, puderum til hygge og film, klippe/klistre og fantastisk lækker morgenmad! Mums! Værd at stå op til og et virkelig hyggeligt nærområde med marked en/to gange om ugen 10-15 min gåtur væk, et lille hvidt tog der kører meget langsomt som fragter dig rundt på 45 min på sightseeing - super hyggeligt! 200 m til strand og børnevenlige områder, lejlighederne ligger væk fra salen hvor der er arrangementer så der er ro om natten og hold da op en god service de yder og meget imødekommende  Det er dog 5 timer med fly. Det gik lige og lige med vores søn på dengang halvandet år. Det eneste minus var flymaden til børn og manglende mulighed for at skifte ble ombord, begge veje. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.