Uanset hvor I vælger at tage hen ville jeg til enhver tid vælge en lejlighed fremfor hotel. Der er også masser af ferielejligheder med børnepool.
Personligt synes jeg det er lidt ærgerligt med et hotelværelse og børn der skal tidligt i seng og iøvrigt tror jeg heller ikke der er plads til mere end max 2 opredninger på de fleste hotelværelser.
Med lejlighed har man lidt flere muligheder. Om aftenen når børnene er lagt i seng kan man have voksen-tid og sidde og hygge med et glas vin på terassen/altanen. Man kan spise morgenmad hjemme uden stress og jag og det er også meget rart ikke at skulle spise på restaurant hver aften, men at man har muligheden for selv at lave mad indimellem.
Af destinationer er jeg vild med Italien. Fx Adriaterhavskysten eller Gardasøen, som jo også kan kombineres med en endagstur til fx Venedig, hvis man har lyst til at der også skal ske lidt andet end bare at ligge ved poolen/stranden. Ellers er De Kanariske øer også et godt bud, især om vinteren, hvor temperaturerne i Europa ikke helt er til strandvejr.
Anmeld