Anbefal er rejsemål - hele familien skal afsted inkl. 3 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.580 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

Den lykkelige

Ikke for lang flye tid..
Ikke hoteller med total meget børne tam tam og larm og underholdning om aftenen.. men stadig med børne pool og børnevenlig strand.. eller noget egnet til små børn..
Det skal bare ikke være Cypern..
Nogle med nogle gode ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Maja_4000

Grand Canaria (staves?) Har været der en del gange med de gamle - Også da jeg var lille .. Og har ELSKET det Kan desværre ikke huske hvilke hoteller vi har boet på ..

Ellers er der Lanzarote .. Der er også dejligt

Anmeld

10. marts 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Costa Del Sol - Spanien. Book fly og ferielejlighed seperat og planlæg selv. Det er laaangt billigere end pakkerejser....

Bestil fly til Malaga og book lejlighed gennem f.eks. feriebolig-spanien.dk eller google, der er masser af muligheder....

Anmeld

10. marts 2012

Den lykkelige

Maja_4000 skriver:

Grand Canaria (staves?) Har været der en del gange med de gamle - Også da jeg var lille .. Og har ELSKET det Kan desværre ikke huske hvilke hoteller vi har boet på ..

Ellers er der Lanzarote .. Der er også dejligt

Har faktisk fundet et lækkert hotel på Gran canaria.. men tænker bare flyeturen måske er for lang? der er et barn på 4,5, et på 2,5 og et på 9 mdr med.. tror du ikke 5,5 timer er lidt lang tid???

Anmeld

10. marts 2012

Maja_4000

Den lykkelige skriver:

Har faktisk fundet et lækkert hotel på Gran canaria.. men tænker bare flyeturen måske er for lang? der er et barn på 4,5, et på 2,5 og et på 9 mdr med.. tror du ikke 5,5 timer er lidt lang tid???

Jeg kender jo ikke børnene Men jeg ville have mod på det med Caroline

Anmeld

10. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mallorca!! Vi var i Alcudia i efteråret. Vores datter blev 3 dernede og der var både større og mindre børn! Vh stine

Anmeld

10. marts 2012

Fanny Holbech

Uanset hvor I vælger at tage hen ville jeg til enhver tid vælge en lejlighed fremfor hotel. Der er også masser af ferielejligheder med børnepool.

Personligt synes jeg det er lidt ærgerligt med et hotelværelse og børn der skal tidligt i seng og iøvrigt tror jeg heller ikke der er plads til mere end max 2 opredninger på de fleste hotelværelser.

Med lejlighed har man lidt flere muligheder. Om aftenen når børnene er lagt i seng kan man have voksen-tid og sidde og hygge med et glas vin på terassen/altanen. Man kan spise morgenmad hjemme uden stress og jag og det er også meget rart ikke at skulle spise på restaurant hver aften, men at man har muligheden for selv at lave mad indimellem.

Af destinationer er jeg vild med Italien.  Fx Adriaterhavskysten eller Gardasøen, som jo også kan kombineres med en endagstur til fx Venedig, hvis man har lyst til at der også skal ske lidt andet end bare at ligge ved poolen/stranden. Ellers er De Kanariske øer også et godt bud, især om vinteren, hvor temperaturerne i Europa ikke helt er til strandvejr.

Anmeld

11. marts 2012

bøgelund

Den lykkelige skriver:

Ikke for lang flye tid..
Ikke hoteller med total meget børne tam tam og larm og underholdning om aftenen.. men stadig med børne pool og børnevenlig strand.. eller noget egnet til små børn..
Det skal bare ikke være Cypern..
Nogle med nogle gode ideer?

Obzor Beach resort i Bulgarien. 

Helt fantastisk sted. Hvor man bor i lejlighed, lige ned til en pool, og efterfølgende kommer stranden Max 100 m. Væk.. 

Det er smukt, familievenligt på en ikke overdrevet måde, og så er der alt man har brug for. Flyvetid på 3 timer. 

Anmeld

11. marts 2012

Aqnete

Alanya i Tyrkiet 

Det er det bedste sted jeg nogensinde har været ! Vi var der i sommers og har allerede bestilt nu til sommer . 

Folk er venlige og gæstfrie , dejligt vejr og skøn befolkning ! 

Anmeld

11. marts 2012

Mamalou

Mallorca, Alcudia... Så skønt! 

Vi var der forrige år, og rejser igen første uge i juni. Det er så skønt. Denne gang skal Villads med for første gang, så jeg er spændt på, hvad han siger til flyveturen og det hele.

Hotellet hvor vi bor ligger lige ved, faktisk næsten på, stranden. Vandet er ikke særlig dybt og sådan er det langt ud... Så ungerne kan løbe omkring i vandet og lege, uden man skal være bange for, at det pludseligt bliver dybt.

Det er et rigtig familie ferie sted. Der er en flyvetur på omkring 3 timer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.