Benjamin "går" :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

Røverdatter

Nu er min Birketrold kun lige blevet 5 måneder i mandags, men han er da også så småt begyndt at møve sig rundt. Han er aldrig det samme sted hvor jeg lagde ham på gulvet.. Og han er virkelig blevet nysgerrig den sidste uges tid! Alt hvad der er indenfor rækkevidde skal smages og røres og snakkes til Det er sødt... OG så er han begyndt at trille fra ryg til mave - og jeg var der første gang det skete - han var SÅ stolt og grinte over hele femøren - han har altså også øvet sig læææænge nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Naia ligge bare og ruller rund hun kan stadig ikke helt side selv, men det begynde at komme efter hun er kommet op i sin højstol og spise.

Men hun vil gerne hoppe når vi hoppe når vi holder hende hun er forfærdelig aktiv hele dagen og vi kan rigtig se vi skal til at gøre det hele børnesikret igen. for der går ikke længe før hun er over alt.

Hvor hyggeligt! Jeg har godt tænkt over, hvornår de begynder at hoppe. Benjamin gør det ikke endnu.

Ja for den, lige pludseligt så farer de rundt!

Anmeld

11. marts 2012

Ka+Ma=Be

Himmelsmil skriver:

Nu er min Birketrold kun lige blevet 5 måneder i mandags, men han er da også så småt begyndt at møve sig rundt. Han er aldrig det samme sted hvor jeg lagde ham på gulvet.. Og han er virkelig blevet nysgerrig den sidste uges tid! Alt hvad der er indenfor rækkevidde skal smages og røres og snakkes til Det er sødt... OG så er han begyndt at trille fra ryg til mave - og jeg var der første gang det skete - han var SÅ stolt og grinte over hele femøren - han har altså også øvet sig læææænge nu

Ihh hvor lyder det bare dejligt!   Ja, det er utroligt hvad man bliver stolt af som moar! hehe

Og om nogle år får de at vide, at de skal sidde stille, tie stille og opføre sig pænt! høhø

Anmeld

11. marts 2012

SaNiNa

Katte87 skriver:

Hvor hyggeligt! Jeg har godt tænkt over, hvornår de begynder at hoppe. Benjamin gør det ikke endnu.

Ja for den, lige pludseligt så farer de rundt!

Er ret sikker på ay hvis du holde ham under armene og lader ham støtte ganske lidt på pulsebordet så laver han også hoppe bevægelser.

Det samme med deres falde reakfex den er også væk nu, de kommer dog igen om nogle måneder.

Anmeld

11. marts 2012

Kofoed.

Katte87 skriver:

Det lyder også rigtig fornuftigt Jeg ville egentlig gerne have besøg nu, men vi har heldigvis åbent hus, som ligger 100 meter fra min opgang. Så vi tager nok der over på torsdag og snakker mad, vægt og alt det der

Det er nu også rart, det tror jeg vil være lidt rart med en sikring i, at det og det vil være godt for os alle.

Anmeld

11. marts 2012

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Er ret sikker på ay hvis du holde ham under armene og lader ham støtte ganske lidt på pulsebordet så laver han også hoppe bevægelser.

Det samme med deres falde reakfex den er også væk nu, de kommer dog igen om nogle måneder.

Ahh på den måde - jo det gør han også Jeg tænkte, det der med at stå i skødet og hoppe (bukke i knæ og strække)

Anmeld

12. marts 2012

SaNiNa

Katte87 skriver:

Ahh på den måde - jo det gør han også Jeg tænkte, det der med at stå i skødet og hoppe (bukke i knæ og strække)

Det vil han også gør hvis du holde ham under armene det er en reakflex de har nu.

Men sådan rigtig hoppe der går lige lidt tid endnu tror faktisk Nicklas var tæt på 2 hvis ikke over to før han kunne hoppe rigitg

Anmeld

13. marts 2012

MarieLouise

Min "lille" emilie er blevet stor.. På de sidste 14 dage har hun fået en tand, lært at møvre sig frem, kommet op i kravlestilling og ligger an til at kravle.. Tiden går bare så hurtig.. Hun vejer nu 8,5 kg og måler 67 cm.. Og så er hun 6,5 mdr

Anmeld

13. marts 2012

Ka+Ma=Be

MarieLouise skriver:

Min "lille" emilie er blevet stor.. På de sidste 14 dage har hun fået en tand, lært at møvre sig frem, kommet op i kravlestilling og ligger an til at kravle.. Tiden går bare så hurtig.. Hun vejer nu 8,5 kg og måler 67 cm.. Og så er hun 6,5 mdr

Hvor er det fantastisk søde! Glæder mig meget til at møde din store pige  Og dig selvfølgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.