Benjamin "går" :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

Ka+Ma=Be

Hej piger 

Benjamin vil virkelig gerne fremad! Ihh hvor bliver man stolt over mange små ting, når man er mor hehe.

Når Benjamin står på gulvet og holder fast i bordet, "går" han selv tættere på bordet - altså tager 2-3 skridt  Jeg ved jo godt, at det ikke betyder at han kan gå!  Men det må da være et skridt på vejen ( høhø .)

Ihh hvor bliver de store altså! Hvordan går det hos jer piger? Vil jeres unger også gerne frem i livet? Tror det er om at nyde tiden nu, inden de pludselig er over det hele

Kram fra Katja og storsmilende Benjamin

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Kofoed.

Anastasia elsker at stå op og sidde selv. Hun kan næsten kravle, der er lidt problemer med kordiationen, men hun kommer da frem ad.

Med synes da han er tidligt ude alligevel.

Anmeld

10. marts 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Anastasia elsker at stå op og sidde selv. Hun kan næsten kravle, der er lidt problemer med kordiationen, men hun kommer da frem ad.

Med synes da han er tidligt ude alligevel.

Ihh hvor skønt altså! Benjamin kravler ikke endnu og han bliver godt nok frustreret, når han ikke kan nå ting hehe

Men han møver sig rundt og ligger også pludselig steder man ikke lagde ham Så ikke noget med at gå fra puslebordet!

Altså han går jo som sådan ikke Men han har fundet fidusen med at løfte det ene ben frem og så det andet ben frem.

Anmeld

10. marts 2012

Kofoed.

Katte87 skriver:

Ihh hvor skønt altså! Benjamin kravler ikke endnu og han bliver godt nok frustreret, når han ikke kan nå ting hehe

Men han møver sig rundt og ligger også pludselig steder man ikke lagde ham Så ikke noget med at gå fra puslebordet!

Altså han går jo som sådan ikke Men han har fundet fidusen med at løfte det ene ben frem og så det andet ben frem.

Altså hun mangler at løfte både for og bag samtidig, så hun får numse helt op i luften og skubber afsted med knæene.

Var i svømmehal i torsdag, hendes badedragt var lynet i nakken, så vil ligge hende på maven, der sparker hun sig frem og med fuld knald rammer toppen af hovedet ind i en betonvæg, av, men nu skal vi holde hende tilbage, når vi ligger hende på maven.

Når hun ligger på ryggen på gulvet og man forlader rummet, kommer tilbage 10 minutter efter, så ligger hun overhovedet ikke samme sted, nøj hun er en vildbasse på gulvet :O

Det er jeg nu stadig ret sikker på, at han er "lidt for sin tid"

Anmeld

10. marts 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Altså hun mangler at løfte både for og bag samtidig, så hun får numse helt op i luften og skubber afsted med knæene.

Var i svømmehal i torsdag, hendes badedragt var lynet i nakken, så vil ligge hende på maven, der sparker hun sig frem og med fuld knald rammer toppen af hovedet ind i en betonvæg, av, men nu skal vi holde hende tilbage, når vi ligger hende på maven.

Når hun ligger på ryggen på gulvet og man forlader rummet, kommer tilbage 10 minutter efter, så ligger hun overhovedet ikke samme sted, nøj hun er en vildbasse på gulvet :O

Det er jeg nu stadig ret sikker på, at han er "lidt for sin tid"

Årh lille Ana da  Det er ikke sådan når de har så travlt!

Jeg ved ikke rigtigt, hvad der er normalt - men det er da spændende om han er sådan en der springer kravlestadiet over. Det tror jeg nu ikke, men han vil helst stå op. 

Anmeld

10. marts 2012

Kofoed.

Katte87 skriver:

Årh lille Ana da  Det er ikke sådan når de har så travlt!

Jeg ved ikke rigtigt, hvad der er normalt - men det er da spændende om han er sådan en der springer kravlestadiet over. Det tror jeg nu ikke, men han vil helst stå op. 

Tiden må give svar. Har i haft 6 måneders besøg?

Anmeld

10. marts 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Tiden må give svar. Har i haft 6 måneders besøg?

Det har vi ikke i Københavns kommune! Vi har besøg ved 4 måneder og så først igen ved 8 måneder.

Anmeld

10. marts 2012

Kofoed.

Katte87 skriver:

Det har vi ikke i Københavns kommune! Vi har besøg ved 4 måneder og så først igen ved 8 måneder.

Vi har i alle tre madperioder. Altså tidlig overgangsperiode, sen overgangperiode og familiemad. så 4, 6 og 9-12 måneder.

Anmeld

10. marts 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Vi har i alle tre madperioder. Altså tidlig overgangsperiode, sen overgangperiode og familiemad. så 4, 6 og 9-12 måneder.

Det lyder også rigtig fornuftigt Jeg ville egentlig gerne have besøg nu, men vi har heldigvis åbent hus, som ligger 100 meter fra min opgang. Så vi tager nok der over på torsdag og snakker mad, vægt og alt det der

Anmeld

11. marts 2012

SaNiNa

Naia ligge bare og ruller rund hun kan stadig ikke helt side selv, men det begynde at komme efter hun er kommet op i sin højstol og spise.

Men hun vil gerne hoppe når vi hoppe når vi holder hende hun er forfærdelig aktiv hele dagen og vi kan rigtig se vi skal til at gøre det hele børnesikret igen. for der går ikke længe før hun er over alt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.