sengetøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

Nitz - <3 David

Guldimaven skriver:

Jeg har det nok lidt som dig, der er så meget fint og det er slet ikke til at vælge!!!

Nej det er rigitg svært.. jeg er faktisk begyndt at overveje at købe junior sæt.. (har allerede 3 sæt) hihi..
Har du set Södahl´s baby sengetøj? jeg har fået to sæt at min svigermor.. Det er super lækker kvallitet.. rigtig blødt og lækkert.. Det er økologisk bomuld der er vævet som satin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

CS

Guldimaven skriver:

Hvor ofte skiftede i sengetøj på deres dyne, da de var helt spæd?! Og hvor mange sæt, havde i til at starte med?

Jeg havde 4 stk og en dyne - her fungerede det fint, som en anden skriver så vasker man jo tit

Anmeld

10. marts 2012

Guldimaven

Nitz - <3 David skriver:

Nej det er rigitg svært.. jeg er faktisk begyndt at overveje at købe junior sæt.. (har allerede 3 sæt) hihi..
Har du set Södahl´s baby sengetøj? jeg har fået to sæt at min svigermor.. Det er super lækker kvallitet.. rigtig blødt og lækkert.. Det er økologisk bomuld der er vævet som satin

Nej, det har jeg slet ikke set! Det må jeg lige ind og lure lidt på!!

Anmeld

10. marts 2012

Guldimaven

Nitz - <3 David skriver:

Aiiii! Det var dem der havde det fine ugle sengetøj jeg bare ikke har kunne finde nogle steder! tak!!

Anmeld

10. marts 2012

Gry91

vi har 4 sæt, og det har slet ikke været nok her i starten!

enten så har han gylpet eller tisset på dynen, op til flere gange om dagen så har vasket dynebetræk hver eneste dag!  

så vil anbefale at købe måske 6 stk jeg troede vi havde mere end rigeligt i de 4, men niks  

Anmeld

10. marts 2012

Guldimaven

Gry91 skriver:

vi har 4 sæt, og det har slet ikke været nok her i starten!

enten så har han gylpet eller tisset på dynen, op til flere gange om dagen så har vasket dynebetræk hver eneste dag!  

så vil anbefale at købe måske 6 stk jeg troede vi havde mere end rigeligt i de 4, men niks  

Okay. :-) Det er vel også bedre at være på den sikre side, istedet for at stå og mangle!

Anmeld

10. marts 2012

Gry91

Guldimaven skriver:

Okay. :-) Det er vel også bedre at være på den sikre side, istedet for at stå og mangle!

Lige præcis! jeg har godt nok været ærgerlig når jeg har stået med 2 dyner, en lille dreng som skal sove og nul rene dynebetræk! 

Anmeld

10. marts 2012

Maja_4000

Vi arvede MANGE .. Dog var de ikke alle lige min stil , så købte også selv nogle .. Så vi havde nok 15 eller sådan noget 

Det var slet slet ikke nødvendigt ! :b Vi havde én dyne og kunne have nøjes med 3 sæt  

Tror vi skifter en gang om ugen - hver anden uge .. Det svinger lidt (:

Anmeld

10. marts 2012

Tona

Guldimaven skriver:

Hvor ofte skiftede i sengetøj på deres dyne, da de var helt spæd?! Og hvor mange sæt, havde i til at starte med?

Jeg skiftede det fast hver 14 dag, men ud over det så måtte vi tit skifte før der var gået 14 dage, da hun gylpede helt vildt. Vi gjorde så det at vi lagde en stofble under hendes hovede for at dæmme lidt op for at skifte hele tiden. Nemmere at skifte en stofble end et helt sæt sengetøj  Ud over det så holder bleen ikke altid tæt og de kan gylpe ved siden af alligevel...så man skal have nogle sæt sengetøj. Jeg mener at vi havde 4-5 sæt og lige så mange lagner. Man skal også huske at hvis man har en seperat dyne i barnevognen så går der jo også sengetøj fra til den

Anmeld

11. marts 2012

Nitz - <3 David

Guldimaven skriver:

Aiiii! Det var dem der havde det fine ugle sengetøj jeg bare ikke har kunne finde nogle steder! tak!!

Hihi ja, jeg har det, og så det med fuglehuse og flagranke på Det er super lækkert
Jeg var inde og træne her i onsdags.. der kom der også en kvinde og spurgte om jeg kunne fortælle hende hvor det ar købt, for hun var helt forelsket i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.