sengetøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

Guldimaven

Hvor ofte skiftede i sengetøj på deres dyne, da de var helt spæd?! Og hvor mange sæt, havde i til at starte med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

An&Jo

Guldimaven skriver:

Hvor ofte skiftede i sengetøj på deres dyne, da de var helt spæd?! Og hvor mange sæt, havde i til at starte med?

Jeg havde mange sæt, tror jeg havde 10 eller sådan noget..

men i starten tissede han tit igennem indtil vi fandt den rigtige ble, og så gylpede han også af og til, så det var nemmest at have flere sæt, for ikke at vaske 3 gange om dagen..

Ellers så skiftede jeg én gang i ugen som jeg også gør nu..

Anmeld

10. marts 2012

Mamalou

Jeg skiftede rimelig tit... Mener at have læst, at det skal skiftes hver fjortens dag... Men jeg gjorde det nok nærmere en gang i ugen, og gør det stadig.

Jeg har rigtig mange sæt baby sengetøj. Min mor har en "fetichs" og af hende fik jeg fire sæt... Tror jeg har 7-8 sæt... Men det er slet ikke nødvendigt

Anmeld

10. marts 2012

Guldimaven

An&Jo skriver:

Jeg havde mange sæt, tror jeg havde 10 eller sådan noget..

men i starten tissede han tit igennem indtil vi fandt den rigtige ble, og så gylpede han også af og til, så det var nemmest at have flere sæt, for ikke at vaske 3 gange om dagen..

Ellers så skiftede jeg én gang i ugen som jeg også gør nu..

Ja, det var godt nok mange.. 

Jeg har kun 3 sæt indtil videre, så det kan da godt ske jeg skal have fundet lidt flere par. 

Anmeld

10. marts 2012

Guldimaven

Mamalou skriver:

Jeg skiftede rimelig tit... Mener at have læst, at det skal skiftes hver fjortens dag... Men jeg gjorde det nok nærmere en gang i ugen, og gør det stadig.

Jeg har rigtig mange sæt baby sengetøj. Min mor har en "fetichs" og af hende fik jeg fire sæt... Tror jeg har 7-8 sæt... Men det er slet ikke nødvendigt

Hvor mange vil du mene er nødvendigt? 

Anmeld

10. marts 2012

Mamalou

Guldimaven skriver:

Hvor mange vil du mene er nødvendigt? 

Jeg har to dyner, en til tremmesengen og en til barnevognen. Det er ret praktisk, selvom det selvfølgelig er dobbelt op på sengetøj.

Hvis du nøjes med en dyne, vil jeg mene at 3 sæt er nok... Det er 2 vel sådan set også, går ud fra at du vasker en gang i ugen

Anmeld

10. marts 2012

Guldimaven

Mamalou skriver:

Jeg har to dyner, en til tremmesengen og en til barnevognen. Det er ret praktisk, selvom det selvfølgelig er dobbelt op på sengetøj.

Hvis du nøjes med en dyne, vil jeg mene at 3 sæt er nok... Det er 2 vel sådan set også, går ud fra at du vasker en gang i ugen

Ja, vasker nok mere en 1 gang i ugen..  Men okay, tak for hjælpen!

Anmeld

10. marts 2012

Mamalou

Guldimaven skriver:

Ja, vasker nok mere en 1 gang i ugen..  Men okay, tak for hjælpen!

Det gør du ihvertfald efter den lille kommer

Velbekommen!

Anmeld

10. marts 2012

Nitz - <3 David

Jeg har nok også ca. 10 sæt.. Men nu elsker jeg os at der kommer nyt på.. Og så har David os gylpet en del (ikke så slemt mere) og tisset igennem engang i mellem.. Jeg vil nok sige at 4-5 sæt burde være nok.. Men ja.. Jeg kan bare ikke lade være.. Jeg er os sikker på jeg nok også får flere skrabet til mig - og så har min svigermor også givet os 3 sæt Bare fordi hun ik kunne lade være

Anmeld

10. marts 2012

Guldimaven

Nitz - <3 David skriver:

Jeg har nok også ca. 10 sæt.. Men nu elsker jeg os at der kommer nyt på.. Og så har David os gylpet en del (ikke så slemt mere) og tisset igennem engang i mellem.. Jeg vil nok sige at 4-5 sæt burde være nok.. Men ja.. Jeg kan bare ikke lade være.. Jeg er os sikker på jeg nok også får flere skrabet til mig - og så har min svigermor også givet os 3 sæt Bare fordi hun ik kunne lade være

Jeg har det nok lidt som dig, der er så meget fint og det er slet ikke til at vælge!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.