Handy Sitt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.254 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. marts 2009

quinde

Handy Sitt, Flot og velholdte Handy Sitt i lyst træ med sort skindpude som er let at gøre ren. Har ikke bøjler, så passer til flere stole. Der er for i alt 748 kr fra ny .

Bor i Viborg

Pris kun 350 kr.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2009

Fam. Madsen

quinde skriver:

Handy Sitt, Flot og velholdte Handy Sitt i lyst træ med sort skindpude som er let at gøre ren. Har ikke bøjler, så passer til flere stole. Der er for i alt 748 kr fra ny .

Bor i Viborg

Pris kun 350 kr.

hej..

hvordan skal den side på stolen når der ikke er nogen bøjle til??

hilsen sandra

Anmeld

30. marts 2009

cille22

quinde skriver:

Bor i Viborg

Pris kun 350 kr.

Vil du evt sende den ved salg??+

Jeg vil nemlig meget gerne købe den og er slvf villig til at betale porto...
Bor på fyn
Hilsen Cecilie

Anmeld

30. marts 2009

Fam. Madsen

quinde skriver:

Bor i Viborg

Pris kun 350 kr.

jeg er meget intreseret i den.....

Anmeld

30. marts 2009

quinde

Familien Madsen skriver:

jeg er meget intreseret i den.....

Hej

Den sidder fast på stolen med to seler. En om ryggen på stolen og en om sædet. De kan begge justeres i str. derfor passer den til flere stole.

Hilsen Iben

Anmeld

30. marts 2009

quinde

cille22 skriver:

Vil du evt sende den ved salg??+

Jeg vil nemlig meget gerne købe den og er slvf villig til at betale porto...
Bor på fyn
Hilsen Cecilie

Hej Cecilie

Har været ved at veje den og kigge på Post Danmark, tror det kommer til at koste omkring 75 kr at sende den.

Er måske ikke helt så glad for at sende den. Tænker mere på hvis der er et eller andet der går galt med posten, hvem har så ansvaret ??

Hilsen Iben

Anmeld

30. marts 2009

cille22

quinde skriver:

Hej Cecilie

Har været ved at veje den og kigge på Post Danmark, tror det kommer til at koste omkring 75 kr at sende den.

Er måske ikke helt så glad for at sende den. Tænker mere på hvis der er et eller andet der går galt med posten, hvem har så ansvaret ??

Hilsen Iben

så tager jeg bare ansvaret, men hvis du sender den som pakke, får man et track nummer, som gør at man kan følge den hele vejen fra dit posthus til min dør... Også er det post danmark der hænger på den, men under alle omstændigheder skal du jo have dine penge også bliver det en sag mellem mig og post danmark...

Men du kan jo bare tænke over det og så give en tilbagemelding...

Hilsen cecilie

Anmeld

30. marts 2009

Fam. Madsen

quinde skriver:

Hej Cecilie

Hilsen Iben

hej...

jeg snakker lige med manden om det ikke var noget for os...

giver lige besked sener om vi vil have den....

hilsen sandra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.