Den bedste kur mod tømmermænd.. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

An&Jo

Dinna88 skriver:

høhø, ja, så er det måske ikke så nemt.. 

Det vil jeg altså prøve næste gang jeg har drukket så!! Er det tilladt at brække sig under løbeturen?

jep selvfølgelig er det det.. Man kan jo ikke holde på sådan noget, men har nu ikke selv været ude for at skulle kaste op under mine ture..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Becks

An&Jo skriver:

jep selvfølgelig er det det.. Man kan jo ikke holde på sådan noget, men har nu ikke selv været ude for at skulle kaste op under mine ture..

2 panodiler inden jeg går i seng, et par gajoler (for saltens skyld)

Jeg kan godt have hovedpine når jeg vågner, men så tager jeg bare 2 panodiler til.. Det er sjældent jeg har det skidt, oftest er jeg bare træt..

Anmeld

10. marts 2012

Dinna88

An&Jo skriver:

Jeg kan faktisk holde opkast tilbage. Det gør jeg altid når jeg har tømmermænd, selvom det ikke er smart

Anmeld

10. marts 2012

Mira0911

An&Jo skriver:

Hvad fungerer for jer når i har fået lidt for meget aftenen i forvejen??

Her har jeg fundet ud af at jeg bare skal op i gear og være fysisk aktiv på enten den ene eller anden måde, jeg skal bare nå op på så aktivt et niveau at jeg sveder..

Idag foreksempel har jeg skulle tømme rumdeleren der bliver hentet om en lille halv time, og så skulle der lige flyttes rundt og smides ud for at dem der henter den kan få den lagt ned for at skille den af..

Når de har været der, tror jeg nu at maskinerne nede i fitness skal bankes lidt..

Næste gang du skal i byen - Så tag lige kaktuspiller inden.... 

Anmeld

10. marts 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

Næste gang du skal i byen - Så tag lige kaktuspiller inden.... 

spiser helst ikke piller..

Anmeld

10. marts 2012

Dinna88

An&Jo skriver:

spiser helst ikke piller..

det er ikke "piller" - du kan købe dem over alt Det er bare et sådan nogle der smager af hø (bogstaveligt talt) og så er de grønne. De er lavet på kaktus og de virker på mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.