Den bedste kur mod tømmermænd.. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.442 visninger
25 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

An&Jo

Hvad fungerer for jer når i har fået lidt for meget aftenen i forvejen??

Her har jeg fundet ud af at jeg bare skal op i gear og være fysisk aktiv på enten den ene eller anden måde, jeg skal bare nå op på så aktivt et niveau at jeg sveder..

Idag foreksempel har jeg skulle tømme rumdeleren der bliver hentet om en lille halv time, og så skulle der lige flyttes rundt og smides ud for at dem der henter den kan få den lagt ned for at skille den af..

Når de har været der, tror jeg nu at maskinerne nede i fitness skal bankes lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

Her har jeg fundet ud af at jeg bare skal op i gear og være fysisk aktiv på enten den ene eller anden måde, jeg skal bare nå op på så aktivt et niveau at jeg sveder..

Idag foreksempel har jeg skulle tømme rumdeleren der bliver hentet om en lille halv time, og så skulle der lige flyttes rundt og smides ud for at dem der henter den kan få den lagt ned for at skille den af..

Når de har været der, tror jeg nu at maskinerne nede i fitness skal bankes lidt..

årh bare tanken om at bevæge sig med tømmermænd giver mig kvalme altså.. jeg skal helst bare ligge HELT stille på sofaen og drikke vand - og så har jeg det lidt bedre efter en 4 timers tid.. og så derefter lidt at spise og så slappe lidt mere af

jeg er simpelthen SÅ sølle med tømmermænd - derfor jeg oftest ikke drikker så meget da jeg bare VED jeg er intet værd dagen efter

Anmeld

10. marts 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

årh bare tanken om at bevæge sig med tømmermænd giver mig kvalme altså.. jeg skal helst bare ligge HELT stille på sofaen og drikke vand - og så har jeg det lidt bedre efter en 4 timers tid.. og så derefter lidt at spise og så slappe lidt mere af

jeg er simpelthen SÅ sølle med tømmermænd - derfor jeg oftest ikke drikker så meget da jeg bare VED jeg er intet værd dagen efter

hehe..

Jeg får faktisk lavet mest med en god omgang tømmermænd.. Men det er netop fordi jeg har fundet ud af at de skal svedes ud..

Anmeld

10. marts 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

hehe..

Jeg får faktisk lavet mest med en god omgang tømmermænd.. Men det er netop fordi jeg har fundet ud af at de skal svedes ud..

puhaa.. gid jeg kunne det altså

Anmeld

10. marts 2012

Saram

Først og fremmest skal jeg have børstet tænder og så en masse koldt vand imens jeg ligger på sofaen og har ondt af mig selv. Efter et par timer skal jeg have serveret mcd mad, og så en god film og en masse kold cola. Så plejer jeg at begynde at blive frisk.

Anmeld

10. marts 2012

TeamRocket

To fingre i halsen og et bad så er jeg frisk igen. Lækkert  

Pånær hvis jeg har været nær en ryger- så har jeg hovedepine i op til et døgn efter. OG INTET hjælper. Tobakstømmermænd er det værste!

Anmeld

10. marts 2012

hende-nanna

An&Jo skriver:

Jeg har aldrig haft tømmermænd, så jeg tror min mirakelkur er et glas vand og en leverpostejmad inden jeg går i seng 

Dagen efter, vil jeg give dig ret i at det skal svedes ud. Jeg plejer også at løbe en lille tur - ikke fordi jeg har det dårligt, men så føler jeg mig ikke så "klam" bagefter 

Anmeld

10. marts 2012

Dinna88

Sex. No shit.

Min kæreste løber desuden også hvis han har tømmermænd - så er de væk! 

En dag hvor jeg er EKSTREMT sørgelig kan jeg intet få ned, kan knapt nok ligge i sengen uden at det hele flyver rundt omkring mig.. Der drikker jeg kakao og spiser appelsiner

Anmeld

10. marts 2012

sofies

kal ihvertfald holde mig fra at drikke for meger rødvin selvom jeg er helt vild med det  Ellers sørge for mad og et par panodiler inden jeg går i seng og vand så plejer jeg ha det rimeligt godt ... Men ellers er rød coca cola og chips et hit  ... Var du i byen i går

Anmeld

10. marts 2012

An&Jo

Saram skriver:

Først og fremmest skal jeg have børstet tænder og så en masse koldt vand imens jeg ligger på sofaen og har ondt af mig selv. Efter et par timer skal jeg have serveret mcd mad, og så en god film og en masse kold cola. Så plejer jeg at begynde at blive frisk.

ja tandbørstning er det første jeg gør når jeg står ud af sengen..
Idag stod jeg dog og gyngede lidt samtidig.. den var lidt høj igår til sidst..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.