Hej Doktor.
Sikke et dilemma, du er i. Jeg plejer også altid at sige, at livet er for kort til den slags brkymringer. Men man gider sgu ikke blive ved. Når man ALTID selv får skylden for alle problemer, gider man bare ikke blive ved.
Jeg har en lillebror, der er 1½ år yngre end jeg selv. Vi havde en fantastisk barndom sammen, men har intet til fælles som voksne.
Det hele startede da han mødte sin kæreste. Hun er en fantastisk kvinde, men han forandrede sig bare sååå meget. Gik stik imod alt hvad vi har lært af vores forældre, traditioner, normer osv osv.
Jeg har prøvet og prøvet på at få mere kontakt med ham/dem, men de får altid det hele drejet til norget negativt. Plus at det virker til, de ikke bryder sig om vores de store drenge.
Pointen er, at hvis/når vores forældre ikke er her mere, tror jeg næppe vi ses mere. Ses nemlig kun til særlige lejligheder nu.
Har besluttet mig for, at lade dem være. De er SÅ forskellige fra min mand og jeg, så når vi endelig er sammen, kan vi tit sidde en hel aften uden at tale sammen.
Men jeg er glad for den barndom jeg har haft med ham. Bare ærgeligt, man kun har 1 bror så, for man føler sig tit som enebarn.
Plabre bare løs om min egen situation... Undskyld... Men fik lige nogle flashback...
Ville egentligt bare fortælle dig, at jeg føler med dig...

Kloster
Anmeld