Tjek om person er død?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

BetonSlotsPrinsesserne

mor:) skriver:

En tilføjelse:

Jeg synes et er flot at du besøger borger på den måde.

Jeg ved godt man skal skelne mellem professionel, privat og personlig. Men der er så mange ældre mennesker idag der er ensomme og så er det flot du besøger dem. Desuden er det også dejligt at læse om nogle der arbejder i hjemmeplejen som er dedikeret til arbejdet.

Hvis det er en borger jeg har kunne lide at komme ved, og jeg vidste at borgeren bryder sig om mit selskab så ja... Men jeg besøger kyn gamle borgere når jeg ikke arbejder i distriktet mere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

BetonSlotsPrinsesserne

JJH skriver:

Jeg kan ikke svare dig på hvordan man finder ud af personen stadig er i live, men vil gerne give dig et skulderklap for du har lyst til at besøge en borger efterfølgende.

De ældre åbner deres hjem og hjerte for jer og nogle gange kommer nogle af jer til at betyde mere end andre. ofte er i en stor del af de ældres netværk, og dermed også et savn når i ikke kommet i hjemmet længere. selvfølgelig kun hvis borgeren selv har vist interesse herfor.

Tusinde tak for skulderklappet. Jeg qrbejder med hjertet. Hvis ikke jeg har hjertet med kan jeg ikke arbejde med det..

Anmeld

12. marts 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg vil lige sige Jer tusinde tak for svar, og gode links til en mulig søgen.
Jeg har desværre endnu ikke 'fundet' min borger, men håber på klargørelse i løbet af de næste par dage

Men endnu en gang tusinde tak for hjælpen, skulderklap, og gode råd
Louise Vous

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.