Havebryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2012

Øst

tinasmor skriver:

Ej hvor ser det bare hyggeligt ud. Det telt ser bare så fint ud. Meget flottere end de telte man ofte ser. Heldige med vejret, når man tænker på hvilken skod sommer (vejrmæssigt) 2011 var.

uhh ja  Det regnede også dagene op til festen og 2 dage efter festen begyndte regnen igen.. Kan godt sige dig at vi var nervøse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Anonym trådstarter

Ikke andre der har holdt have/udendørs bryllup?

Anmeld

13. marts 2012

lhn89

Anonym skriver:

Ikke andre der har holdt have/udendørs bryllup?

Jeg har ikke (endnu ) Men jeg har en MASSE billeder på min mac, til god inspiration! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2012

Anonym trådstarter

lhn89 skriver:

Jeg har ikke (endnu ) Men jeg har en MASSE billeder på min mac, til god inspiration! 

Fantastisk, thank you!

Kunne godt tænke mig et bryllup under åben himmel, men der ska man godt nok stole på vejret

Anmeld

13. marts 2012

Ismone

Anonym skriver:

Er der ikke nogle herinde der har holdt et havebryllup - SPAM mig venligst med alle billeder -

Har du forsøgt at kigge her: www.pinterest.com ? http://pinterest.com/all/?category=wedding_events
Der er UTROLIG mange billeder, det er simpelthen fantastisk. Du kan oprette en mappe til de billeder du gerne vil gemme. Hvis du vil have en invite, skriver du bare en PB Men det er også muligt at kigge på siden uden.

Anmeld

13. marts 2012

lhn89

Fantastisk, thank you!

Kunne godt tænke mig et bryllup under åben himmel, men der ska man godt nok stole på vejret

Ja, har det præcis på samme måde! 

For mig vil det perfekte bryllup være med en vielse under åben himmel, og en fin fest i en gammel lade  Det lyder måske underligt med en lade, men jeg synes det virker så hyggeligt og personligt! 

(og så lige lidt flere billeder )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2012

Anonym trådstarter

lhn89 skriver:

Ja, har det præcis på samme måde! 

For mig vil det perfekte bryllup være med en vielse under åben himmel, og en fin fest i en gammel lade  Det lyder måske underligt med en lade, men jeg synes det virker så hyggeligt og personligt! 

(og så lige lidt flere billeder )

Har det nøjagtig på samme måde, elsker gamle bygninger, men hvor fa'n finder man li sådan en pæn gammel lade

Anmeld

13. marts 2012

Anonym trådstarter

Ismone skriver:

Har du forsøgt at kigge her: www.pinterest.com ? http://pinterest.com/all/?category=wedding_events
Der er UTROLIG mange billeder, det er simpelthen fantastisk. Du kan oprette en mappe til de billeder du gerne vil gemme. Hvis du vil have en invite, skriver du bare en PB Men det er også muligt at kigge på siden uden.

Guuuuud - det vidste jeg ik!

Tak, tak, tak

Anmeld

13. marts 2012

Ismone

Anonym skriver:

Guuuuud - det vidste jeg ik!

Tak, tak, tak

Syntes som sagt at det er en fantastisk side
Tror ikke at vi skal giftes før om et par år, men det er jo altid dejligt at samle lidt inspiration inden

Anmeld

13. marts 2012

lhn89

Ismone skriver:

Syntes som sagt at det er en fantastisk side
Tror ikke at vi skal giftes før om et par år, men det er jo altid dejligt at samle lidt inspiration inden

Helt enig! Skøn site! (billederne er også derfra )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.