Havebryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.133 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. marts 2012

Anonym trådstarter

Er der ikke nogle herinde der har holdt et havebryllup - SPAM mig venligst med alle billeder -

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er der ikke nogle herinde der har holdt et havebryllup - SPAM mig venligst med alle billeder -

Slet ingen?

Anmeld

10. marts 2012

Øst

Vi holdte et havebryllup i August sidste år.. Nøj vi har heldige med vejret og det var den bedste fest jeg nogen sinde har været med til (skal jeg jo nok synes he he)

Vi havde lejet et stort telt til 50 mennesker og købt en rød løber der gik fra teltet og indenfor. Så havde vi udsmykket haven med farvede lanterner vi tændte da det blev mørkt. Det var SÅ hyggeligt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

Hvor ser det fint ud!

Jeg vil også gerne se flere billeder...skal selv giftes i slutningen af juli. I haven

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

Øst skriver:

Vi holdte et havebryllup i August sidste år.. Nøj vi har heldige med vejret og det var den bedste fest jeg nogen sinde har været med til (skal jeg jo nok synes he he)

Vi havde lejet et stort telt til 50 mennesker og købt en rød løber der gik fra teltet og indenfor. Så havde vi udsmykket haven med farvede lanterner vi tændte da det blev mørkt. Det var SÅ hyggeligt.

Gud, et fedt telt - hva kostede det i leje?

Det er sørme rigtig hyggeligt ud, har du flere billeder jeg må kigge?

Anmeld

11. marts 2012

Øst

Anonym skriver:

Gud, et fedt telt - hva kostede det i leje?

Det er sørme rigtig hyggeligt ud, har du flere billeder jeg må kigge?

Nu ved jeg ikke hvor du bor henne men vi lejede det fra et sted i Herlev, Sjælland der hedder multi festudlejning. De har en pakke med telt til 50 + borde, stole og næsten al service for 7500 kr. De kom 3 dage før festen og satte teltet op og så hentede de det igen 2 dage efter. Det var helt perfekt. 

Vi lejede en masse ekstra ting som et ekstra telt til buffeten, de borde der stod udenfor, lyskæden, den røde løber og lidt ekstra service... så vi gav ca 13000 for det. 

Jeg har faktisk ik så mange billeder af selve teltet.. det er mest af personer men har fundet lidt  De sidste to er fra dagen efter 

Hvornår skal i holde festen?? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

Øst skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du bor henne men vi lejede det fra et sted i Herlev, Sjælland der hedder multi festudlejning. De har en pakke med telt til 50 + borde, stole og næsten al service for 7500 kr. De kom 3 dage før festen og satte teltet op og så hentede de det igen 2 dage efter. Det var helt perfekt. 

Vi lejede en masse ekstra ting som et ekstra telt til buffeten, de borde der stod udenfor, lyskæden, den røde løber og lidt ekstra service... så vi gav ca 13000 for det. 

Jeg har faktisk ik så mange billeder af selve teltet.. det er mest af personer men har fundet lidt  De sidste to er fra dagen efter 

Ej, hvor ser det hyggeligt ud - vi håber på at skal holde festen i August, det kommer li an på familien, nogle er ude at rejse, så vi ska li sikre os de er kommet hjem

1000 1000 tak for billeder

Anmeld

11. marts 2012

bullerbassen

Øst skriver:

Ej hvor ser det hyggeligt ud

Anmeld

11. marts 2012

tinasmor

Ej hvor ser det bare hyggeligt ud. Det telt ser bare så fint ud. Meget flottere end de telte man ofte ser. Heldige med vejret, når man tænker på hvilken skod sommer (vejrmæssigt) 2011 var.

Anmeld

12. marts 2012

Øst

Anonym skriver:

Ej, hvor ser det hyggeligt ud - vi håber på at skal holde festen i August, det kommer li an på familien, nogle er ude at rejse, så vi ska li sikre os de er kommet hjem

1000 1000 tak for billeder

Det var så lidt.. Håber at i får ligeså godt vejr så  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.