vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. marts 2009

Juniors mor

Så har vi været til informations-samtale i Julies kommende vuggestue, og det var virkelig en positiv oplevelse.
Det virker som en SUPER institution, hvor de laver en masse fede ting med børnene. Hver uge kommer de en dag i skoven med madpakker, der er rytmik med underviser udefra en gang om ugen, de hjælper med madlavningen i køkkenet, de er i sportshal hvor de laver gymnastik og klatrer på redskaber og fredag får de massage og aromaterapi!!!!!!
De får det lækreste mad, som de gør meget ud af at lave fra bunden.........de maler selv deres mel af økologisk korn, hvilket jeg synes er en smule overdrevet, men fred være med det, så længe der er hjemmebagte boller hver morgen kl 7
Glæder mig så meget til hun skal begynder dernede, det bliver så godt for hende med nogle flere børn på hendes egen alder og den øgede flexibilitet )åben fra 6 til 17.30) bliver så dejligt for os.

Helle - der glæder sig til 4 maj!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2009

Anja

Lyder som en skøn vuggestue

Anmeld

31. marts 2009

Tynen

Det var da helt vildt!
Hold op hvor har de mange features

Jeg kan godt forstå at tiden KUN kan gå for langsomt

Anmeld

31. marts 2009

Nadi

Det lyder da som en alletiders vugger!!
4. maj kom hid Kan godt forstå du glæder dig og at tiden kun kan gå for langsom. Det bliver da så skønt for hende at komme sådan et sted hen. Sådan en arbejdsplads burde man have, hvor man gik i skoven og fik massage og aromaterapi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.