termin imorgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

Vidunderligeunger

vitapigen skriver:

Ja bor tæt på dig kan jeg se  Men krydser fingre for at der snart sker noget  Skal du føde i Herning eller Holstebro?

jeg mener ikke man kan føde i Holstebro længere? Men skal i hvert fald i Herning, det gjorde jeg også sidst (PKS)... Hvor fødte du? (og hvor bor du hihi)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Vidunderligeunger

babymus77 skriver:

Ønsker dig en rigtig god fødsel, vi krydser for atDet bliver snart ;-)

tak  

Anmeld

10. marts 2012

Vidunderligeunger

mulle85 skriver:

sender en håndfuld vestøv og hed og lykke med din fødsel

tak skal du ha

Anmeld

10. marts 2012

Vidunderligeunger

Øst skriver:

Meget utålmodig... Ja vi skal ha os en lille pige på nu ca 3500g ifølge jordemoderen 

Hvad med jer?? 

hvad skal vi dog gøre for at få dem ud???

Vi ved det ikke, men JM skønnede til 3200 i tirsdags, så det er nok også 3500 efterhånden. skal til hindeløsning igen på mandag, det SKAL bare gi noget..

Anmeld

10. marts 2012

vitapigen

MAJ*MOR skriver:

jeg mener ikke man kan føde i Holstebro længere? Men skal i hvert fald i Herning, det gjorde jeg også sidst (PKS)... Hvor fødte du? (og hvor bor du hihi)

Man kan stadig godt føde i Holstebro, men det er lidt anderledes da jordmødrerne ikke er fast på Holstebro sygehus, men ligeså snart at der er en fødsel i Holstebro bliver de så tilkaldt

Jeg fødte i Holstebro i sommers, så det var inden det nye system og var så glad for den gode behandling jeg fik  Men tror da helt sikkert at det er ligeså god behandling man får i Herning

Kommer fra Holstebro, men er tilflytter til Ulfborg  Du bor i Rkb?

Anmeld

10. marts 2012

Vidunderligeunger

vitapigen skriver:

Man kan stadig godt føde i Holstebro, men det er lidt anderledes da jordmødrerne ikke er fast på Holstebro sygehus, men ligeså snart at der er en fødsel i Holstebro bliver de så tilkaldt

Jeg fødte i Holstebro i sommers, så det var inden det nye system og var så glad for den gode behandling jeg fik  Men tror da helt sikkert at det er ligeså god behandling man får i Herning

Kommer fra Holstebro, men er tilflytter til Ulfborg  Du bor i Rkb?

okay, så blev jeg så klog  
ja jeg bor i rkb.. elller i Velling, men det er kun 4 km fra Rkb  

Anmeld

10. marts 2012

vitapigen

MAJ*MOR skriver:

okay, så blev jeg så klog  
ja jeg bor i rkb.. elller i Velling, men det er kun 4 km fra Rkb  

Hehe okay...  Men alt mulig held og lykke med fødslen  Glæder mig til at høre hvordan det er gået når du kommer på den anden side

Anmeld

11. marts 2012

Øst

MAJ*MOR skriver:

hvad skal vi dog gøre for at få dem ud???

Vi ved det ikke, men JM skønnede til 3200 i tirsdags, så det er nok også 3500 efterhånden. skal til hindeløsning igen på mandag, det SKAL bare gi noget..

Syns ik det er heeelt sjovt længere. Nu er de 9 måneder ligesom gået ik!! 

fingre for du hapser dig en fødsel den 12-13 ik? ... så tar jeg en den 13-14 

Anmeld

11. marts 2012

Vidunderligeunger

Øst skriver:

Syns ik det er heeelt sjovt længere. Nu er de 9 måneder ligesom gået ik!! 

fingre for du hapser dig en fødsel den 12-13 ik? ... så tar jeg en den 13-14 

alt hvad jeg kan!! Havde noget jeg ville betegne som veer i nat, det trak rigtig om i lænden og det hele, men jeg faldt i søvn og vågnede uden så meget som skyggen af en ve :/

Anmeld

11. marts 2012

Øst

MAJ*MOR skriver:

alt hvad jeg kan!! Havde noget jeg ville betegne som veer i nat, det trak rigtig om i lænden og det hele, men jeg faldt i søvn og vågnede uden så meget som skyggen af en ve :/

Sådan nogen har jeg haft i 3 nætter i træk.. Nogen dejlige hårde nogen. men de sidste to nætter har de slet ik været der  troede lige jeg var så tæt på.. 

Håber dine tar til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.