termin imorgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.383 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

Vidunderligeunger

Så er det imorgen vi rammer terminsdagen og det ser ik ud til at ske lige foreløbig :/

I tirsdags fik jeg løsnet hinder hvilket medførte at slimproppen er gået og jeg har så haft en masse brunligt udflåd siden (det er vel ok?) 

Igår gik jeg en kort tur på små 4 km, som gav en plukve på 20 minutter, men det blev ved det.. Idag har været som alle andre dage, så jeg har lavet aftaler imorgen formiddag - så kan det jo være jeg bliver nødt til at aflyse hihi

Andre højgravide som bare veeeenter og venter? Nogen der vil af med vestøv - så hit med det Nogen der vil fortælle mig hvad jeg kan gøre for at skubbe til bebs, så er det nu..

God fredag aften i stuerne.. knus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Nettemor

MAJ*MOR skriver:

Så er det imorgen vi rammer terminsdagen og det ser ik ud til at ske lige foreløbig :/

I tirsdags fik jeg løsnet hinder hvilket medførte at slimproppen er gået og jeg har så haft en masse brunligt udflåd siden (det er vel ok?) 

Igår gik jeg en kort tur på små 4 km, som gav en plukve på 20 minutter, men det blev ved det.. Idag har været som alle andre dage, så jeg har lavet aftaler imorgen formiddag - så kan det jo være jeg bliver nødt til at aflyse hihi

Andre højgravide som bare veeeenter og venter? Nogen der vil af med vestøv - så hit med det Nogen der vil fortælle mig hvad jeg kan gøre for at skubbe til bebs, så er det nu..

God fredag aften i stuerne.. knus!

Du kan nok desværre ikke gøre så meget for at skubbe bebs ud hvis ikke den er klar

Men sender da gerne en masse vestøv i din retning

for at du bliver nødt til at aflyse dine planer imorgen

Anmeld

10. marts 2012

Øst

Vil gerne sende vestøv i din retning hvis du gir lidt tilbage  Havde termin igår og der er ik sket noget endnu  ØV!!

Så nu er der ik andet end at vente og psykoanalysere ALT der sker med ens krop. Min jordemoder vil lave en hindeløsning på mig, på tirsdag..  så der må der i hvert fald godt ske noget...

Anmeld

10. marts 2012

vitapigen

Vestøv sendt afsted til dig

Da jeg gik i fødsel er jeg sikker på at det var en gåtur i klitterne ved vesterhavet der fik sat skub i mine fødsel

Så ud og gå hvor det er lidt fysik hårdt at gå eller gøre hovedrent

Men ja det sker, når det sker... Selvom man er utåldig... Hold op hvor jeg husker det alt for godt den grumme ventetid...

Anmeld

10. marts 2012

Vidunderligeunger

vitapigen skriver:

Vestøv sendt afsted til dig

Da jeg gik i fødsel er jeg sikker på at det var en gåtur i klitterne ved vesterhavet der fik sat skub i mine fødsel

Så ud og gå hvor det er lidt fysik hårdt at gå eller gøre hovedrent

Men ja det sker, når det sker... Selvom man er utåldig... Hold op hvor jeg husker det alt for godt den grumme ventetid...

bor du tæt ved vesterhavet? Gør jeg nemlig, så det var da egentlig en helt god ide!! Drt må jeg gøre imorgen, hvis ikke natten byder på en ordentlig røvfuld veer... 

Anmeld

10. marts 2012

Vidunderligeunger

Øst skriver:

Vil gerne sende vestøv i din retning hvis du gir lidt tilbage  Havde termin igår og der er ik sket noget endnu  ØV!!

Så nu er der ik andet end at vente og psykoanalysere ALT der sker med ens krop. Min jordemoder vil lave en hindeløsning på mig, på tirsdag..  så der må der i hvert fald godt ske noget...

åhr, så er du jo lige så utålmodig :/ ved du hvad I venter jer? 

Anmeld

10. marts 2012

vitapigen

MAJ*MOR skriver:

bor du tæt ved vesterhavet? Gør jeg nemlig, så det var da egentlig en helt god ide!! Drt må jeg gøre imorgen, hvis ikke natten byder på en ordentlig røvfuld veer... 

Ja bor tæt på dig kan jeg se  Men krydser fingre for at der snart sker noget  Skal du føde i Herning eller Holstebro?

Anmeld

10. marts 2012

babymus77

Ønsker dig en rigtig god fødsel, vi krydser for atDet bliver snart ;-)

Anmeld

10. marts 2012

mulle85

sender en håndfuld vestøv og hed og lykke med din fødsel

Anmeld

10. marts 2012

Øst

MAJ*MOR skriver:

åhr, så er du jo lige så utålmodig :/ ved du hvad I venter jer? 

Meget utålmodig... Ja vi skal ha os en lille pige på nu ca 3500g ifølge jordemoderen 

Hvad med jer?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.