Nogle som har brækket halebenet under fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

M (:

Heeej 

jeg er gravid i uge 39 og har fået bekræftet af læger og fys at jeg har bækkenløsning. (fik jeg bekræftet i uge 16) Jeg er nu kommet til keopraktor for at se om hun kan hjælpe mig! fordi jeg har har så ondt!!!!! 

hun fortæller mig, at det er mit haleben som er gået af led til den ene side. 

Min jordemoder fortæller mig at det kan brække under fødslen.... 

JEG ER NU MEGET BEKYMRET!!!

Er der nogle som har prøvet at brække halebenet under fødslen og kan fortælle mig, hvor slemt det er bagefter ... Hvad kan jeg og hvad kan jeg ikke... (kan næsten ingenting nu) 

Pleeease, giv mig et svar (: 

Min mor brækkede halebenet under sin 5. fødsel, men havde efterfølgende ingen problemer med at tage sig af fem unger i alderen 8, 7, 5, 4 og 0 år.. Det gjorde ondt, når hun satte sig i perioden efter, men ellers ingen problemer - hverken dengang eller nu. Hun arbejder som social og sundhedsassistent, og kan sagtens vende og tage de løft, der hører til. Hendes haleben brækkede, fordi fødslen gik for hurtigt (45 minutter fra veer til endt fødsel)..

Så mon ikke dit haleben klarer skærerne, hvis du bare føder i et normalt tempo? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Sille86