Nogle som har brækket halebenet under fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

M (:

Heeej 

jeg er gravid i uge 39 og har fået bekræftet af læger og fys at jeg har bækkenløsning. (fik jeg bekræftet i uge 16) Jeg er nu kommet til keopraktor for at se om hun kan hjælpe mig! fordi jeg har har så ondt!!!!! 

hun fortæller mig, at det er mit haleben som er gået af led til den ene side. 

Min jordemoder fortæller mig at det kan brække under fødslen.... 

JEG ER NU MEGET BEKYMRET!!!

Er der nogle som har prøvet at brække halebenet under fødslen og kan fortælle mig, hvor slemt det er bagefter ... Hvad kan jeg og hvad kan jeg ikke... (kan næsten ingenting nu) 

Pleeease, giv mig et svar (: 

Min mor brækkede halebenet under sin 5. fødsel, men havde efterfølgende ingen problemer med at tage sig af fem unger i alderen 8, 7, 5, 4 og 0 år.. Det gjorde ondt, når hun satte sig i perioden efter, men ellers ingen problemer - hverken dengang eller nu. Hun arbejder som social og sundhedsassistent, og kan sagtens vende og tage de løft, der hører til. Hendes haleben brækkede, fordi fødslen gik for hurtigt (45 minutter fra veer til endt fødsel)..

Så mon ikke dit haleben klarer skærerne, hvis du bare føder i et normalt tempo? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Sille86

Der er altid en lille risiko ved alle fødsler for at det kan brække, men det går jo oftest godt.. Jeg har før jeg fødte mit første barn brækket mit hale ben to gange, og så har det roteret sig så der er en af "stikkerne" som pejer ud den gale vej.. Jeg fik os af vide at der ved fødsel var risiko for det kunne brække, men det gik helt fint selvom jeg fødte liggende på ryggen... Vil altid have smerter i en lille grad og har eftersom det er mange år siden "siddet skævt" for at aflaste halebenet så det påvirker jo os resten af kroppen/ryggen... (spiller pt stadigvæk håndbold på et rimeligt højt niveau trods halebenet, selvfølgelig ikke under graviditeterne men ellers) så helt slemt er det ikke...Men her gik de altså godt og det regner jeg også med de gør igen her ved min nr 2 fødsel.. Håber det kan give dig lidt ro.. Knuser

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar alle sammen! (: 

Ååh for den! Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal gøre..Syntes det hele er lidt svært.. Fordi jeg har haft en elendig graviditet!! Og drømmer om ikk at have flere smerter mere... Vil gerne nyde min barsel, uden at ha ondt... men vil os gerne føde.. Jeg sidder allerede på en badering fordi det gør simpelthen så ondt!!!!  

Kan simpelthen ikk finde ud af hvad jeg skal vælge??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.