Nogle som har brækket halebenet under fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.672 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

Anonym trådstarter

Heeej 

jeg er gravid i uge 39 og har fået bekræftet af læger og fys at jeg har bækkenløsning. (fik jeg bekræftet i uge 16) Jeg er nu kommet til keopraktor for at se om hun kan hjælpe mig! fordi jeg har har så ondt!!!!! 

hun fortæller mig, at det er mit haleben som er gået af led til den ene side. 

Min jordemoder fortæller mig at det kan brække under fødslen.... 

JEG ER NU MEGET BEKYMRET!!!

Er der nogle som har prøvet at brække halebenet under fødslen og kan fortælle mig, hvor slemt det er bagefter ... Hvad kan jeg og hvad kan jeg ikke... (kan næsten ingenting nu) 

Pleeease, giv mig et svar (: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Mille83

Anonym skriver:

Heeej 

jeg er gravid i uge 39 og har fået bekræftet af læger og fys at jeg har bækkenløsning. (fik jeg bekræftet i uge 16) Jeg er nu kommet til keopraktor for at se om hun kan hjælpe mig! fordi jeg har har så ondt!!!!! 

Er der nogle som har prøvet at brække halebenet under fødslen og kan fortælle mig, hvor slemt det er bagefter ... Hvad kan jeg og hvad kan jeg ikke... (kan næsten ingenting nu) 

Jeg havde også svær bækkenløsning, gik med bælte, samt fik akupunktur, men har absolut intet hørt om at man kan brække det under fødslen...........Så tror ikke det er så tit det sker, men jeg ved det ikke...

Jeg krydser hvertfald fingre for dig 

Anmeld

9. marts 2012

Koen.

Jeg brækkede ikke halebenet men forstuvede det under fødslen.. gør det mere ondt at brække det siger jeg stakkels person

Jeg var så hæmmet og havde meget ondt længe efter, måtte sidde på puder, men havde det bedst med stå eller sidde på toilettet

Anmeld

9. marts 2012

piadas

Én fra min mødregruppe brækkede halebenet under fødslen, da hun fødte tvillinger for snart 8 år siden. Hun har vist døjet lidt med det, men jeg kan desværre ikke huske hvor meget eller hvor lidt, det har betydet for hende...

Altså hun kan da sidde ned, når vi er sammen, så helt slemt kan det ikke være! Men derfor er det jo stadig noget, man helst vil undgå, for jeg kunne ikke forestille mig, at det er rart.

fingre for at du slipper.

Anmeld

9. marts 2012

MortilCilas

Jeg har fået afvide af en super god jordemoder at man helst skal stå på alle fire at føde, da man kan brække halebenet af at lægge på ryggen, Jeg lå på ryggen, men intet brækket her.

Anmeld

10. marts 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar (: 

Åååh, jeg er så nervøs! Jeg skal have af vide, hvor stor en risiko der er  For at mit haleben brækker.. For lige nu.. Er det rykket meget til min venstre side og sidder fast! Keopraktoren kan ikk få det på plads, da jeg har gået med det længe! 

Men hvis det viser sig at det nok højt sandsynlig brækker.. Vælger jeg kejsernsnit.. For at skåne mig selv.. Da jeg er igang med sosu hjælper og skal lave mange løft osv... 

Syntes bare det er rigtig svært, for jeg vil virkelig gerne føde! Vil Gerne have den oplevelse! Jeg føler at jeg tager den 'nemme løsning' ved at vælge kejsersnit! Men åh, er så bange....

Anmeld

10. marts 2012

sommerfuglen82

Jeg brækkende ikke halebenet men fik det kraftigt forstuet og føj for en smerte  jeg næsten græd når jeg skulle sætte mig ned...Der gik næsten 3 mdr før jeg kunne sætte mig uden smerter.

Heldigvis skete det ikke anden gang jeg fødte.

Anmeld

10. marts 2012

Anonym trådstarter

mortilaoga skriver:

Jeg brækkende ikke halebenet men fik det kraftigt forstuet og føj for en smerte  jeg næsten græd når jeg skulle sætte mig ned...Der gik næsten 3 mdr før jeg kunne sætte mig uden smerter.

Heldigvis skete det ikke anden gang jeg fødte.

Åååh! Hvor skrækkeligt! Bare nu, hvor jeg skal rejse mig op fra en stol.. Har jeg lyst til at skrige! Fordi det gør så ondt !!! 

Anmeld

10. marts 2012

mpr

Anonym skriver:

Heeej 

Har aldrig født så ved ikke hvordan det er på den måde

Men har brækket mit haleben og det bliver aldrig som før når det først har været brækket Der er nogle ting man måske har gjort før som man ikke helt kan gøre på samme måde længere, fx jeg kan ikke tage mavebøjninger uden et godt underlag og kan ikke sidde tilbage lænet på en stol uden polstering, og det første stykke tid efter du har brækket det så kan du ikke sidde medmindre du sidder på noget som ikke trygger imod dit haleben, som fx en badering

Men lyder da voldsomt at skulle brække det under fødslen :s Håber alt går vel!

Anmeld

10. marts 2012

Malene84

Anonym skriver:

Heeej 

Jeg brækkede det ikke under fødslen, men under et uheldigt fald for snart 4 år siden. Det gjorde ondt at føde... men kan så fortælle at det gør endnu mere ondt når man i forvejen har et brækket haleben

Anyway... der er mange ting jeg ikke kan her 4 år efter mit fald. Jeg kan ikke sidde på gulvet (uden pude), jeg kan ikke sidde længe på en hård stol - jeg kan ikke cykle langt uden det gør mega ondt

Jeg er 20% invalid pga det møg haleben  og det kommer aldrig til at hele. ØV

Jeg har hørt man kan brække det under fødslen, men det håber jeg virkelig ikke sker for nogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.