Diabetes symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.064 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

Anonym trådstarter

Nu har jeg siden i fredags døjet med kvalme, hovedpine, træthed, ondt i maven og en rigtig træls metal-smag i munden  jeg kan ikke lade være med at tænke, da den der metalsmag i munden er blevet mere gennemtrængende i løbet af idag, hvad symptomerne er på diabetes? Synes nemlig at have hørt at metalsmag i munden kan være et ret tydeligt tegn?

Jeg har haft ondt i maven så jeg er vågnet af det om natten, er vågnet fordi jeg har haft kvalme om natten også

på min far's side er der en konstateret diabetes, og min far er under kontrol for det...

Gode råd modtages med kyshånd

Knus hende, der overvejer om turen skal ligges forbi lægen på mandag - for det er ikke ligesom det bliver bedre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Nu har jeg siden i fredags døjet med kvalme, hovedpine, træthed, ondt i maven og en rigtig træls metal-smag i munden  jeg kan ikke lade være med at tænke, da den der metalsmag i munden er blevet mere gennemtrængende i løbet af idag, hvad symptomerne er på diabetes? Synes nemlig at have hørt at metalsmag i munden kan være et ret tydeligt tegn?

Jeg har haft ondt i maven så jeg er vågnet af det om natten, er vågnet fordi jeg har haft kvalme om natten også

på min far's side er der en konstateret diabetes, og min far er under kontrol for det...

Knus hende, der overvejer om turen skal ligges forbi lægen på mandag - for det er ikke ligesom det bliver bedre...

Syntes ikke rigtigt at nogle af dine symptomer passer på sukkersyge , er du begyndt at drikke meget ??  Kan du mærke om dit blodsukker svinger ??  Meget højt ? Meget lavt ??

Anmeld

9. marts 2012

mizz-lillemor06

Anonym skriver:

en god er hvis du er meget mere tørstig og går noget oftere på toilet.

fandt lidt her

• tørst
  • hyppig vandladning
  • træthed
  • nedsat appetit og vægttab
  • kløe omkring kønsorganer
  • infektioner i hud og på slimhinder

fandt jeg på netdoktor.dk men jeg har selv sukkersyge og jeg har hovedpine hvis jeg har haft for højt blodsukker for længe og kvalme kommer også hvis det ligger forhøj men ikke meget forhøjt. men hvis din far har et blodsukker apparat kan du selv tjekke det sådan. men er du meget usikker så er det bedste da altid at gå til lægen.

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

mizz-lillemor06 skriver:

fandt lidt her

• tørst
  • hyppig vandladning
  • træthed

fandt jeg på netdoktor.dk men jeg har selv sukkersyge og jeg har hovedpine hvis jeg har haft for højt blodsukker for længe og kvalme kommer også hvis det ligger forhøj men ikke meget forhøjt. men hvis din far har et blodsukker apparat kan du selv tjekke det sådan. men er du meget usikker så er det bedste da altid at gå til lægen.

Altså det var også de symptomer jeg fandt da jeg lige googlede det... det er heller ikke sådan at jeg tror jeg har markant højt blodsukker, men synes bare det er lidt træls at jeg har haft det sådan i længere tid, uden at det ligesom bliver til mere... forstå mig ret, jeg håber ikke jeg har diabetes, men synes bare det er træls der ikke sker mere med den dårlighed -  hvis det da bare ville være optakt til en ordentlig gang influenza eller noget... min far bor desværre i jylland, så har ikke mulighed for at låne hans blodsukker apparat - men vil nok ringe og vende det med lægen mandag... synes ikke jeg gider blive ved at have det sådan...

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

mizz-lillemor06 skriver:

fandt lidt her

• tørst
  • hyppig vandladning
  • træthed

symptom 1,3 og 4 passer lige på mig... samt hovedpine og kvalme som skrevet

Anmeld

9. marts 2012

mizz-lillemor06

Anonym skriver:

symptom 1,3 og 4 passer lige på mig... samt hovedpine og kvalme som skrevet

selvfølgelig er der aldrig nogen der ville ønske man har sukkersyge. hvor længe har du haft det sådan??

Anmeld

9. marts 2012

Happiness

Altså umiddelbart da jeg læste symptomerne tænkte jeg; sådan havde jeg det da jeg var gravid

Kender ikke til diabetes, så kan ikke hjælpe dig der. Tror du må et smut til lægen.

Anmeld

9. marts 2012

ESV

Altså, hvor gammel er du, hvad er dit BMI?? Må i drømme at diabetes var ikke det første der faldt mig ind men man skal jo aldrig sige aldrig. Men ja for at gentage mig selv hvor gammel er du og hvad er dit BMI??

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

mizz-lillemor06 skriver:

selvfølgelig er der aldrig nogen der ville ønske man har sukkersyge. hvor længe har du haft det sådan??

små 3 uger

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Altså umiddelbart da jeg læste symptomerne tænkte jeg; sådan havde jeg det da jeg var gravid

Kender ikke til diabetes, så kan ikke hjælpe dig der. Tror du må et smut til lægen.

det var også det jeg tænkte, men har fået min mens i onsdags, så det tror jeg ikke... min krop er meget tydelig når den er gravid - testede meget tidligt med min nr. 2... men overvejer da om jeg skal snakke med lægen om jeg skal teste selv om jeg har fået mens... nogle gange kan man jo godt bløde, selvom man er gravid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.