kød/protein

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.270 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. marts 2009

SaNiNa

Jeg har her de sidste par uger slet ikke haft lyst til kød, kan spise 2 meget små stykker og så er det osse det... vi snakker 1 cm max)

så tænkte jeg at så måtte jeg jo spise lidt æg for at få nogle proteiner, men har aldrig være den store ægge elsker, og jeg skal osse have en halv bøtte karrysalat på hvilket jeg ikke kan pt pga opstød...

Var ved lægen i dag men glemte jo så lige at hører om det, da jeg var lidt itvivl med lillemanden vægt, da jeg kun har taget 4 kg på siden januar og det var med vådt hård og et håndkæde i...

Er det noget jeg skal være meget OBS på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2009

Mathilde

Jeg tror nok din lille dreng skal tage det han har brug for...
Jeg har også i perioder svært ved kød, men så spiser jeg røde linser i stedet for. Det kunne du jo gøre for at få protein. Man kan lave meget forskelligt. Du kan også spise kikærter eller bønner, hvis du kan lide det.

Anmeld

30. marts 2009

A.

PUHA jeg kun slet ikke spise kød da jeg var gravid...men den lille skal nok for alt det den har brug for det gå kun ud over dig..

Anmeld

30. marts 2009

charlottekri

Der er også masser af proteiner i mælk...

Anmeld

30. marts 2009

SaNiNa

charlottekri skriver:

Der er også masser af proteiner i mælk...

Drikke desværre heller ikke mælke podukter

Anmeld

31. marts 2009

SaNiNa

Har valgt at kontakte min jordemoder i morgen... vil jo gerne være helt sikker på det ikke skader lillemanden...

Ja er jo ikke helt så stor som han bude være...

Anmeld

31. marts 2009

Cris

Hvis du spiser en lille smule kød, lidt æg og en gang i mellem noget lavet på linser eller måske noget humus så er du meget godt dækket. Faktisk i vores verden spiser vi for meget protein, der kommer nogle fysiske problemer på grund af det. Så du skal ikke været bekymret. Der er mange vegetar i hele verden som klarer sig fint og du er ikke en gang vegetar (jeg er helt sikkert på, at du måske spiser lidt kylling eller laks eller så nogle ting)

Anmeld

31. marts 2009

SaNiNa

Cris skriver:

Hvis du spiser en lille smule kød, lidt æg og en gang i mellem noget lavet på linser eller måske noget humus så er du meget godt dækket. Faktisk i vores verden spiser vi for meget protein, der kommer nogle fysiske problemer på grund af det. Så du skal ikke været bekymret. Der er mange vegetar i hele verden som klarer sig fint og du er ikke en gang vegetar (jeg er helt sikkert på, at du måske spiser lidt kylling eller laks eller så nogle ting)

Hehe bliver helt flov for jeg er utrolig kræsen... spiser ikke linser, humus, og æg spiser jeg måske 1 gang om måneden, mælkprodukter rør jeg slet ikke...

Ja og kylling der spiser jeg osse kun meget lidt, rør slet ikke kød og hvis jeg gør det så er det max 1cm og måske sådan to stk. laks/fisk rør jeg heller ikke kan ikke lide fisk, ikke engang tun på dåse.

Anmeld

31. marts 2009

Cris

Jeg tror, at det er ok lidt her og lidt der. Og hvad med nødder (nødder, mandler, valdnødder, pistatie, peanuts, etc) og fuldkorn produkter? Der kan du også finde mange proteiner. Men du er altså ikke nemt til at blive inviteret til middag!!!

Anmeld

31. marts 2009

SaNiNa

Cris skriver:

Jeg tror, at det er ok lidt her og lidt der. Og hvad med nødder (nødder, mandler, valdnødder, pistatie, peanuts, etc) og fuldkorn produkter? Der kan du også finde mange proteiner. Men du er altså ikke nemt til at blive inviteret til middag!!!

Spiser grovbød. men ikke så mange nødder og sådan noget... nej jeg er bestem ikke let, men alle dem vi kender ved jo jeg er meget kræsen...

og spiser da osse hvade de servere, men bare ikke så meget...
har altid været kræsen enden jeg måtte kæresten spiste jeg kun hamberyg som var kogt og ikke røget, leverpostej... og så en masse frugt... har dog lært at spise noget mere nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.