Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laulund87 skriver: Uhh kan godt høre vi har samme stil! Og det er en god stil
Uhh kan godt høre vi har samme stil! Og det er en god stil
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Puslingen skriver: Ja, det er lige det det erElsker gamle møbler, køkken ting, sølv tøj, tøj, ihh burde have levet i 1800 tallet, hvis ikke det var for mit helbred
Ja, det er lige det det erElsker gamle møbler, køkken ting, sølv tøj, tøj, ihh burde have levet i 1800 tallet, hvis ikke det var for mit helbred
Jeg siger tit at jeg er født i den forkerte tidsalder. Bare se på kjolerne dengang, suk!
Laulund87 skriver: Okay alle siger til mig at sådan en lampe er grim, men jeg synes de er vildt flotte Hvad synes i? Vores stil er mørkt træ så det passer godt ind, men mange synes åbenbart de er forfærdelige. Ser jeg noget i dem som ikke er der? http://allespejle.dk/shop/tiffany-bordlamper-107c1.html
Okay alle siger til mig at sådan en lampe er grim, men jeg synes de er vildt flotte
Hvad synes i? Vores stil er mørkt træ så det passer godt ind, men mange synes åbenbart de er forfærdelige. Ser jeg noget i dem som ikke er der?
http://allespejle.dk/shop/tiffany-bordlamper-107c1.html
ikke lige mig.... de minder mig om de vinduer man havde i stuen i 1970érne
Laulund87 skriver: Jeg siger tit at jeg er født i den forkerte tidsalder. Bare se på kjolerne dengang, suk!
Puslingen skriver: PræcisDe er så flotte, åhh dåne
PræcisDe er så flotte, åhh dåne
Vi står vist ret alene med vores stil, især lamperne haha
Laulund87 skriver: Vi står vist ret alene med vores stil, især lamperne haha
Jeg synes de er super flotte!
Er totalt vild med retro ala farmor og farfar stil De ville passe perfekt ind her, sammen med alt vores fine arvegods
jeg elsker dem virkelig elsker dem de så fede og ser dem også altid i film også selv om den står langt væk i en hjørne sss de så fede s
Ej nej nej, de var da godt nok uheldige søde!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128