Tiffany lamper..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Laulund87

grinny skriver:

Det kunne jeg altså godt finde på  

Men så er vi da to der kan se et eller andet i dem 

Jubii!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

aarhusmor

Tja... jeg har vænnet mig til at se på dem fra da jeg boede i USA. Der havde alle dem.

Det gode ved dem er at de giver en rigtig hyggelig belysning og så passer de godt sammen med mørkt træ.

Ville jeg selv have en? hmmm, måske - hvis der lige dukker en helt rigtig en op, som er flot og giver den rette belysning

Men jeg ville ikke have mere end én

Anmeld

9. marts 2012

Koen.

Ærligt? Jeg synes faktisk de er ret grumme, de ville slet ikke få lov at komme ind her i huset

Anmeld

9. marts 2012

Laulund87

aarhusmor skriver:

Tja... jeg har vænnet mig til at se på dem fra da jeg boede i USA. Der havde alle dem.

Det gode ved dem er at de giver en rigtig hyggelig belysning og så passer de godt sammen med mørkt træ.

Ville jeg selv have en? hmmm, måske - hvis der lige dukker en helt rigtig en op, som er flot og giver den rette belysning

Men jeg ville ikke have mere end én

Nå ja de har dem sikkert mange steder derovre

Anmeld

9. marts 2012

Laulund87

tanja. skriver:

Ærligt? Jeg synes faktisk de er ret grumme, de ville slet ikke få lov at komme ind her i huset

Ej søde altså Men okay vi kan jo ikke alle have samme smag

Anmeld

9. marts 2012

Koen.

Laulund87 skriver:

aanandande

Ej søde altså Men okay vi kan jo ikke alle have samme smag

Et eller andet sted synes jeg faktisk de er uhyggelige, sådan gyser hus agtige

Men nej vi kan ikke alle have samme smag, men tilgengæld kan vi to blive enige om hummeltøj

Anmeld

9. marts 2012

Laulund87

tanja. skriver:

Et eller andet sted synes jeg faktisk de er uhyggelige, sådan gyser hus agtige

Men nej vi kan ikke alle have samme smag, men tilgengæld kan vi to blive enige om hummeltøj

Hahaha det lyder slemt

Jah det kan vi!

Anmeld

9. marts 2012

2721

Spørger du Tim ville han sige brænd dem, spørger du mig ville jeg sige: Kæft hvor er de fede, de ville passe så godt til fx mit antikke skrivebordschartol, eller min reol eller eller eller. Jeg samler på antikke møbler

Anmeld

9. marts 2012

DinNabo

Den ville ikke komme inden for min dør. Overhovedet ikke min stil. Men det ville jo også være kedeligt, hvis alle boede ens

Anmeld

9. marts 2012

Laulund87

Puslingen skriver:

Spørger du Tim ville han sige brænd dem, spørger du mig ville jeg sige: Kæft hvor er de fede, de ville passe så godt til fx mit antikke skrivebordschartol, eller min reol eller eller eller. Jeg samler på antikke møbler

Uhh kan godt høre vi har samme stil! Og det er en god stil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.