Kan jeg nå det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Guldimaven

Kruse90 skriver:

ja det er nemlig meget forskelligt

jeg fik det første gang i uge 16 tror jeg det var.

Og her i løbet at de sidste par uger kan jeg vågne med to rimelig store våde pletter på lagnet. Vildt syntes jeg.

Men jeg går også med ammeindlæg hele tiden. De har det med at være lidt utætte i løbet at dagen

Ej hvor vildt! Kroppen er altså fantastisk..  og så uge 16 allerede.. 

Det eneste der er sket med mine bryster er, at de er blevet enormt mørke! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Camillee

Guldimaven skriver:

Hvad er din termin da rykket til??

Jeg skal nok opdatere når jeg har været afsted den 20.. nyder og nyder, ja det gør jeg vel.. jeg kan godt glemme det af og til og kan slet ikke forstille mig at der er et lille menneske inden i mig?! 

Selvom han både sparker og møver rundt hele dagen lang.. 

Ja, jeg føler mig heller ikke som en på 18.. i et hvis omfang.. Jeg er klar til at blive mor i hvert fald.. Og vi glæder os.. Det er dejligt at få dem i en tidlig alder syntes jeg. 

den 29 April så har 51 dage til termin
Hehe, det er også vildt at tænke på (: vi sad her den anden dag og snakkede om hvordan noget så lillet kan blive til en menneske baby (;

Det er så fantastisk med en rumlende baby - hvis du spørg mig (; haha

Ja husk endelig at opdatere, har i fundet navnet?

Selvfølgelig glæder i jer! Det er det mest fantastsike  at blive forældre (:

Anmeld

9. marts 2012

Guldimaven

Camillee skriver:

den 29 April så har 51 dage til termin
Hehe, det er også vildt at tænke på (: vi sad her den anden dag og snakkede om hvordan noget så lillet kan blive til en menneske baby (;

Det er så fantastisk med en rumlende baby - hvis du spørg mig (; haha

Ja husk endelig at opdatere, har i fundet navnet?

Selvfølgelig glæder i jer! Det er det mest fantastsike  at blive forældre (:

Ej hvor snyd.. Havde jeg nær sagt..  Hvor dejligt, så har du jo slet ikke ret langt igen!!! Glæder du dig ikke bare?

Ja, det er fantastisk.. Og nu er jeg begyndt at kunne mærke, hvis man trykker ind på maven hvor han ligger henne af.. det er også lidt sjovt, hvis man mærker på noget og vupti så flytter det sig.. 

Vi tror nok han skal hedde Liam.. Men vi vil ikke sige noget med sikkerhed før vi har set ham!  

Anmeld

9. marts 2012

sofiell89

Kruse90 skriver:

ja det er nemlig meget forskelligt

jeg fik det første gang i uge 16 tror jeg det var.

Og her i løbet at de sidste par uger kan jeg vågne med to rimelig store våde pletter på lagnet. Vildt syntes jeg.

Men jeg går også med ammeindlæg hele tiden. De har det med at være lidt utætte i løbet at dagen

Vildt det kom så tidligt hos dig.. Her var der først gang i brysterne da jeg rundede 22+, men tilgengæld er jeg total utæt både i løbet af dagen og natten. Vi skifter lagen 2-3 gange om ugen lige pt. da jeg laver pletter alle steder konstant.. forleden da vi lå og hyggede, kom det pludselig fra manden " fy hvor smager det sødt".. Og jeg gloede på ham, og hev da lige brystet op til munden Dér gik det lige op for mig hvor meget de var vokset, før graviditeten kunne jeg lige knap nå brystvorten med tungen, og nu kan jeg have den i munden Ja man opdager sgu nogen sjove ting engang imellem. Jeg er stadig rystet, for synes da ikke de var vokset Så meget hahaha.. (beklager detaljerne)

Anmeld

9. marts 2012

JH12

Velkommen til, og Tillykke med Graviditeten ..  og selvfølgelig kan du nå det..  Alle er velkommen, folk her inde i maj-gruppen er simpelthen så søde..

Mon ikke det er en lille dreng, hvis de tidligere har sagt det
Når du forventer et Juni barn, selvom du har termin 30 maj, så kan du da også kun blive glædeligt overrasket hvis han skulle komme til tiden, eller tidligere ..

- Joyce og Alma (termin 8. maj)

Anmeld

9. marts 2012

Guldimaven

Joyce1986 skriver:

Velkommen til, og Tillykke med Graviditeten ..  og selvfølgelig kan du nå det..  Alle er velkommen, folk her inde i maj-gruppen er simpelthen så søde..

Mon ikke det er en lille dreng, hvis de tidligere har sagt det
Når du forventer et Juni barn, selvom du har termin 30 maj, så kan du da også kun blive glædeligt overrasket hvis han skulle komme til tiden, eller tidligere ..

- Joyce og Alma (termin 8. maj)

Hvor er det dejligt at høre!

Og det er lige netop derfor jeg forventer et juni barn.. Så kan jeg måske få en glædelig overraskelse. 

Så havde du jo kun 2 mdr til termin igår! Lækkert!

Anmeld

10. marts 2012

Koen.

Jamen velkommen til her er altid plads til en til !!

Bliver spændende om det bliver maj eller juni, føste selv 39+1 første gang

Jeg har termin 12.maj og venter min nr 2 er 21 har en Lærke fra april 2010 og venter nu en lille Liam

Anmeld

10. marts 2012

CaWi

Tillykke med baby, og velkommen til  Man kan altid nå det, vi har altid plads til en til.

Bliver spænende hviklen måned du føder i  Er selv sat til første maj, men håber dog på at føde sidst i april. Dels fordi vi simpelthen har så mange maj-fødselsdage i familien i forvejen, og så er jeg ved at være godt tynget af vægten på maven, og trykket inden i. Så kan næsten ikke vente med at få den lille guldklump ud

Anmeld

10. marts 2012

Guldimaven

tanja. skriver:

Jamen velkommen til her er altid plads til en til !!

Bliver spændende om det bliver maj eller juni, føste selv 39+1 første gang

Jeg har termin 12.maj og venter min nr 2 er 21 har en Lærke fra april 2010 og venter nu en lille Liam

Tusind tak for det.. 

Så har du jo termin på min fødselsdag!  Den dato skal han nok blive glad for, hvis han vælger at komme ud der! 

Anmeld

10. marts 2012

Guldimaven

CAWI skriver:

Tillykke med baby, og velkommen til  Man kan altid nå det, vi har altid plads til en til.

Bliver spænende hviklen måned du føder i  Er selv sat til første maj, men håber dog på at føde sidst i april. Dels fordi vi simpelthen har så mange maj-fødselsdage i familien i forvejen, og så er jeg ved at være godt tynget af vægten på maven, og trykket inden i. Så kan næsten ikke vente med at få den lille guldklump ud

det lyder dejligt og tak. 

Der er jo heller ikke længe til første maj..  Men ja, kender godt til det med utålmodigheden.. Dog genere maven ikke mig endnu.. Men ja, det bliver da spændende hvornår du føder så!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.