Kan jeg nå det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.956 visninger
26 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

Guldimaven

Hej piger. 

Jeg hører jo faktisk til herinde, men har aldrig rigtig fået mig meldt.. 

Jeg har termin 30 maj, så det er lige på grænsen til at jeg kan nå at være med her i gruppen! Regner faktisk med et juni barn, da jeg kun kan blive glædeligt overrasket hvis jeg allerede nu regner med at gå over tid!

Men lige lidt kort indformation om mig.. Jeg er en pige på 18 år, når lige at blive 19 få dage før termin..  Og venter mit første barn, sammen med min kæreste på 24.. 

Vi venter forhåbentlig en lille dreng, det sagde md scanningen i hvert fald.. 

Jeg skal til scanning igen her den 20 marts, så må vi se om han har ændre køn siden. 

Håber jeg kan nå at være med.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Kruse90

Guldimaven skriver:

Hej piger. 

Jeg har termin 30 maj, så det er lige på grænsen til at jeg kan nå at være med her i gruppen! Regner faktisk med et juni barn, da jeg kun kan blive glædeligt overrasket hvis jeg allerede nu regner med at gå over tid!

Men lige lidt kort indformation om mig.. Jeg er en pige på 18 år, når lige at blive 19 få dage før termin..  Og venter mit første barn, sammen med min kæreste på 24.. 

Jeg skal til scanning igen her den 20 marts, så må vi se om han har ændre køn siden. 

Selvfølgelig kan du nå det
Velkommen til

Ja det bliver da spændende, men mon ikke at han stadig er en dreng

Håber du nyder din graviditet og har det godt

Kram Carina og Filucca. (termin d. 4 maj)

Anmeld

9. marts 2012

Guldimaven

Kruse90 skriver:

Selvfølgelig kan du nå det
Velkommen til

Ja det bliver da spændende, men mon ikke at han stadig er en dreng

Håber du nyder din graviditet og har det godt

Kram Carina og Filucca. (termin d. 4 maj)

Jeg håber meget på det stadig er en dreng, ellers har vi et problem!

jeg har det faktisk rigtig godt, er overrasket over hvor let en graviditet kan være.. 

Anmeld

9. marts 2012

Kruse90

Guldimaven skriver:

Jeg håber meget på det stadig er en dreng, ellers har vi et problem!

jeg har det faktisk rigtig godt, er overrasket over hvor let en graviditet kan være.. 

hehe kender det godt
Er glad for at vi også fik afvide ved en kønscanning+ md scanning og en 3d/4d scanning af vi venter en pige

Ja man har jo købt en masse ind så det ville være mget underligt hvis der pludselig kom det modsatte køn ud

Jeg har også haft en dejlig nem graviditet indtil videre

Er dog rigtig træt i lænden nu om aftenen.
Men hvad pokker det er der jo ikke noget at sige til.

Kram

Anmeld

9. marts 2012

Guldimaven

Kruse90 skriver:

hehe kender det godt
Er glad for at vi også fik afvide ved en kønscanning+ md scanning og en 3d/4d scanning af vi venter en pige

Ja man har jo købt en masse ind så det ville være mget underligt hvis der pludselig kom det modsatte køn ud

Jeg har også haft en dejlig nem graviditet indtil videre

Er dog rigtig træt i lænden nu om aftenen.
Men hvad pokker det er der jo ikke noget at sige til.

Kram

Det kan jeg godt forstå! Jeg har heldigvis også 2 scanninger mere inden termin, så skulle der vel heller ikke være noget at tage fejl af.. Og syntes også det var rimelig tydelig der var en lille tap, til scanning. 

Ja, selvfølgelig kan det mærkes! Men det er også det eneste jeg har, sådan lidt øm hen af aftenen.. Sover rigtig godt om natten, skal ikke op og tisse.. Har det godt om dagen! Ja jeg klager ikke.. 

Men, der er da ved at være et godt stykke til gulvet! Skoene er ikke helt nemme at få på mere.. 

Anmeld

9. marts 2012

Kruse90

Guldimaven skriver:

Det kan jeg godt forstå! Jeg har heldigvis også 2 scanninger mere inden termin, så skulle der vel heller ikke være noget at tage fejl af.. Og syntes også det var rimelig tydelig der var en lille tap, til scanning. 

Ja, selvfølgelig kan det mærkes! Men det er også det eneste jeg har, sådan lidt øm hen af aftenen.. Sover rigtig godt om natten, skal ikke op og tisse.. Har det godt om dagen! Ja jeg klager ikke.. 

Men, der er da ved at være et godt stykke til gulvet! Skoene er ikke helt nemme at få på mere.. 

hehe kender det godt
jeg sover også fantastisk om natten Jeg vågner kun når jeg skal tisse eller ligger i mælkebad hahaha

Men det der med skoene, det lyder præcis som mig

ej hvordan kan det være at du har 2 scanninger endnu?

Anmeld

9. marts 2012

Guldimaven

Kruse90 skriver:

hehe kender det godt
jeg sover også fantastisk om natten Jeg vågner kun når jeg skal tisse eller ligger i mælkebad hahaha

Men det der med skoene, det lyder præcis som mig

ej hvordan kan det være at du har 2 scanninger endnu?

Mælkebad?! Det har jeg bare intet set til endnu. Der er kommet en lille smule gennemsigtigt stads ud af det ene bryst, men det er kun 3 gange jeg har oplevet en lille dråbe.. 

Men okay, det er jo også forskelligt.. Ved nogle kommer det jo ikke før barnet er skudt ud.. 

Jamen, jeg tror det er min alder.. Jeg aner det faktisk ikke.. Men da jeg var til md scanning, sagde de at de også gerne ville se mig i uge 30 og 35 igen.. De følger hvis de helt unge noget tættere.. Selvom min dreng, var helt sund og rask. 

Anmeld

9. marts 2012

Camillee

Guldimaven skriver:

Hej piger. 

Jeg er nok ikke den rigtigt til at sige velkommen til, da jeg ikke høre til her mere efter min termin er rykket, meeen blev hængende hos de skønne kvinder her i maj gruppen (:

Men Velkommen til  alligevel (:  og Tillykke med den lille Guldklump (: 
mon ikke det er en dreng? vi krydser  
Nyder du graviditeten??

- Jeg nåede lige at blive 20 da jeg fødte vores søn og venter nu nummer
 ( er 21 )   

Anmeld

9. marts 2012

Guldimaven

Camillee skriver:

Jeg er nok ikke den rigtigt til at sige velkommen til, da jeg ikke høre til her mere efter min termin er rykket, meeen blev hængende hos de skønne kvinder her i maj gruppen (:

Men Velkommen til  alligevel (:  og Tillykke med den lille Guldklump (: 
mon ikke det er en dreng? vi krydser  
Nyder du graviditeten??

- Jeg nåede lige at blive 20 da jeg fødte vores søn og venter nu nummer
 ( er 21 )   

Hvad er din termin da rykket til??

Jeg skal nok opdatere når jeg har været afsted den 20.. nyder og nyder, ja det gør jeg vel.. jeg kan godt glemme det af og til og kan slet ikke forstille mig at der er et lille menneske inden i mig?! 

Selvom han både sparker og møver rundt hele dagen lang.. 

Ja, jeg føler mig heller ikke som en på 18.. i et hvis omfang.. Jeg er klar til at blive mor i hvert fald.. Og vi glæder os.. Det er dejligt at få dem i en tidlig alder syntes jeg. 

Anmeld

9. marts 2012

Kruse90

Guldimaven skriver:

Mælkebad?! Det har jeg bare intet set til endnu. Der er kommet en lille smule gennemsigtigt stads ud af det ene bryst, men det er kun 3 gange jeg har oplevet en lille dråbe.. 

Men okay, det er jo også forskelligt.. Ved nogle kommer det jo ikke før barnet er skudt ud.. 

Jamen, jeg tror det er min alder.. Jeg aner det faktisk ikke.. Men da jeg var til md scanning, sagde de at de også gerne ville se mig i uge 30 og 35 igen.. De følger hvis de helt unge noget tættere.. Selvom min dreng, var helt sund og rask. 

ja det er nemlig meget forskelligt

jeg fik det første gang i uge 16 tror jeg det var.

Og her i løbet at de sidste par uger kan jeg vågne med to rimelig store våde pletter på lagnet. Vildt syntes jeg.

Men jeg går også med ammeindlæg hele tiden. De har det med at være lidt utætte i løbet at dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.